🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11286.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

توییتر امکان دریافت کمک مالی به صورت بیت کوین را فراهم می‌کند

اردیبشهت‌‌ماه امسال توییتر ویژگی جدیدی به نام «Tip Jar» را معرفی کرد که به موجب آن کاربران می‌توانند به حساب‌های مورد نظر کمک مالی کنند. حالا گفته می‌شود توییتر در تلاش است علاوه بر امکان ...

اردیبشهت‌‌ماه امسال توییتر ویژگی جدیدی به نام «Tip Jar» را معرفی کرد که به موجب آن کاربران می‌توانند به حساب‌های مورد نظر کمک مالی کنند. حالا گفته می‌شود توییتر در تلاش است علاوه بر امکان انتقال - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سرعین استان اردبیل - کمک مالی در قالب پول رایج، امکان پرداخت با بیت کوین را نیز در اختیار کاربران قرار دهد.

قابلیت جدید توییتر برای اولین بار توسط توسعه‌دهنده‌ای به نام «الساندرو پالوزی» فاش شد که به - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سرعین استان اردبیل - دلیل افشای جزئیات در - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سرعین استان اردبیل - شبکه‌های اجتماعی مشهور است. او تصویری را از ویژگی جدید توییتر به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد این شبکه اجتماعی در حال ارائه توضیحاتی درباره استفاده از بیت‌کوین در پلتفرم خود به کاربران است.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سرعین استان اردبیل

بیت کوین اولین رمزارز جهان است که اکنون به طور گسترده‌ای پذیرفته شده است. ساعاتی پس از افشای این اطلاعات، «کیوان - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سرعین استان اردبیل - بیک‌پور» رهبر - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سرعین استان اردبیل - محصولات توییتر تایید کرد که این شبکه اجتماعی برای پیاده‌سازی تراکنش‌های بیت کوین در پلتفرم Tip Jar تلاش می‌کند. با این وجود هنوز مشخص نشده - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سرعین استان اردبیل - که این قابلیت چه زمانی در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت.

قابلیت  Tip Jar از طریق تنظیمات پروفایل فعال - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سرعین استان اردبیل - می‌شود و به - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سرعین استان اردبیل - صورت یک دکمه در کنار دکمه - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سرعین استان اردبیل - Follow نمایش داده خواهد شد. - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سرعین استان اردبیل - هر کدام از روش‌های پرداخت نیز به صورت فهرست کشویی در  Tip Jar در دسترس قرار می‌گیرد. در حال حاضر توییتر از روش‌های پرداخت از طریق Bandcamp - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سرعین استان اردبیل - ،Cash App - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سرعین استان اردبیل - ،Patreon، پی پال و - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سرعین استان اردبیل - ونمو پشتیبانی می‌‌کند. کاربران اندرویدی همچنین می‌توانند از طریق توییتر - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سرعین استان اردبیل - Spaces کمک‌های مالی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر سرعین استان اردبیل - خود را اهدا کنند.

طبق گفته‌های اخیر جک دورسی مبنی بر اینکه بیت کوین بخش بزرگی از آینده توییتر را تشکیل می‌دهد، به نظر می‌رسد آن‌ها در حال ارائه راه‌های جدیدی برای درآمدزایی هستند. به همین منظور، این شرکت قابلیت‌های دیگری مانند Ticketed Spaces و سرویس ویژه‌ توییتر آبی را در دسترس کاربران قرار داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پریچهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام روزتون بخیر مرکز شما میدان قارتال سرعین سرویس میده
پاسخ: بله در میدان قارتال شهر سرعین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone