🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  2. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  3. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21257.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

گلایه برخی کاربران از شکسته شدن شیشه محافظ ماژول دوربین گلکسی اس 20 اولترا

سال ۲۰۲۰ با استناد به اتفاقات مختلفی که در آن روی داد چندان برای سامسونگ خوشایند نبود؛ از فروش پایین خوب گلکسی زد فلیپ و عملکرد نه چندان موفق دوربین سری گلکسی اس 20 در ...

سال ۲۰۲۰ با استناد به اتفاقات مختلفی که - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - در آن روی داد چندان برای سامسونگ خوشایند نبود؛ از فروش پایین خوب گلکسی زد فلیپ و عملکرد نه چندان موفق دوربین سری گلکسی اس 20 در DXoMark تا باگ نرم افزاری دوربین که سامسونگ وعده برطرف کردنش را داده است. حالا نیز شکسته شدن شیشه محافظ ماژول دوربین اصلی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - گلکسی اس 20 اولترا برخی کاربران این پرچمدار را به دردسر انداخته است.

البته اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم هنوز خیلی زود است که - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - در مورد وجود نقص فنی در این گوشی حرف زد. با در نظر داشتن تعداد کم گزارش هایی که در این باره منتشر می شوند حتی نمی توان با اطمینان گفت که ادعای - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - این گروه از کاربران درست بوده یا صرفا به خاطر یک تصادف چنین مشکلی برایشان پیش آمده است.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر امیرکلا استان مازندران

ماجرا از این قرار است که تعدادی از دارندگان این گوشی گزارش دادند شیشه محافظ ماژول دوربین گوشی آنها بدون هیچ دلیلی دچار شکستگی شده است. علت اصلی بروز این اتفاق می تواند وجود یک ترک ریز در شیشه یا فاصله بزرگی باشد که میان لنز دوربین و شیشه وجود دارد. گفتنی است این مشکل ظاهرا محدود - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر امیرکلا استان مازندران - به یک لنز خاص نبوده اما تقریبا در تمامی موارد، به خاطر این شکستگی عملکرد دوربین های دستگاه مختل شده یا به کلی از کار افتاده اند.

مالکان این گوشی ها اصرار دارند که مراقبت زیادی از تلفن هوشمند خود کرده اند و یکی از آنها حتی مدعی شده که برای گوشی  خود قاب محافظ تهیه کرده است. برخی نظریه های مطرح شده در این باره حکایت از آن دارند که شاید گلکسی اس 20 اولترا دارای نقص در طراحی است اما همانطور که اشاره شد تاکنون هیچیک از این افراد دلیل خاصی برای شکسته شدن شیشه محافظ لنز دوربین گوشی ارائه نکرده اند.

سامسونگ هنوز به این گزارش ها واکنشی نشان نداده و از آنجا که این آسیب ها در چارچوب ضمانتنانه دستگاه قرار نمی گیرند کاربران خودشان هزینه تعمیر را تقبل کرده اند و البته قرنطینه و تعطیلی مراکز تعمیر نیز بر مصائب این گروه افزوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone