🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21251.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

تحقیقی جدید حکایت از نقش کلیدی سامسونگ در آینده‌ فناوری 5G دارد

سامسونگ که بیشترین فروش گوشی‌های هوشمند را در بازار تجربه می‌کند، قصد دارد در فناوری 5G نیز پیشتاز باشد و در همین راستا بر اساس جدیدترین گزارش، این شرکت کره‌ای بیشترین پتنت را در این ...

سامسونگ که بیشترین فروش گوشی‌های هوشمند را در بازار تجربه می‌کند، قصد دارد - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رویان استان مازندران - در فناوری 5G نیز پیشتاز باشد و در همین راستا بر اساس جدیدترین گزارش، این شرکت کره‌ای بیشترین پتنت را در این زمینه به ثبت رسانده است.

این گزارش از سوی شرکت تحقیقاتی IPLytics و دانشگاه فنی برلین منتشر شده که تعداد پتنت‌های 5G تا ژانویه۲۰۲۰ را مورد بررسی قرار داده‌اند. بر اساس این گزارش، سامسونگ - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رویان استان مازندران - حداقل در اروپا یا ایالات متحده آمریکا ۱۷۲۸ پتنت به ثبت رسانده. در مقام‌های بعدی به ترتیب شرکت نوکیا با - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رویان استان مازندران - ۱۵۸۴ پتنت، ال جی با ۱۴۱۵ پتنت و هواوی با ۱۲۷۴ پتنت قرار گرفته‌اند. شرکت‌ها می‌توانند توسط پتنت‌ها از شرکت‌های دیگر هزینه دریافت کنند.

معاون ریاست و مدیر مرکز تحقیقات پیشرفته ارتباطات در مرکز تحقیقات سامسونگ، «سونگیون چوی» در رابطه با شبکه 5G اعلام کرده:

«این تعداد پتنت 5G نتیجه تعهد مداوم و سختگیرانه ما در رابطه با نوآوری در این شبکه است. برپایه رهبری ما در پتنت‌های 5G، به پیشرفت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رویان استان مازندران - در این زمینه ادامه می‌دهیم - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رویان استان مازندران - تا زندگی روزانه خود - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رویان استان مازندران - در آینده را متحول کنیم.»

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رویان استان مازندران

در تحقیق IPLytics به این موضوع اشاره شده که چهارمین انقلاب صنعتی به ارتباط پایدار و لحظه‌ای - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رویان استان مازندران - برای تبادل حجم بالایی از اطلاعات وابستگی دارد و نسل آینده ارتباطات یک قدم مهم برای برآورده کردن این نیازها برای برنامه‌های آینده است. در همین - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رویان استان مازندران - راستا تعداد پتنت‌ها اهمیت بالایی دارد و شرکت‌ها با ثبت حق اختراع بیشتر به دنبال پیشتازی در این بازار هستند.

بر اساس این - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رویان استان مازندران - تحقیق، ۹۵,۵۲۶ در رابطه با شبکه 5G به ثبت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رویان استان مازندران - رسیده که در ۲۱,۵۷۱ خانواده پتنت قرار می‌گیرند و این موضوع، 5G را تبدیل به یکی از مهم‌ترین فناوری‌های تاریخ می‌کند. نیمی از پتنت‌های 5G - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رویان استان مازندران - در فاصله سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ به ثبت رسیده‌اند. سامسونگ به تازگی برای توسعه شبکه 5G همکاری خود با اپراتورها در کشورهای ژاپن، کره جنوبی، ایالات متحده آمریکا و نیوزلند را آغاز کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone