🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21252.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

iFixit تمام قطعاتی که آیفون SE جدید از آیفون ۸ قرض گرفته را مشخص کرد

سه روز قبل کالبدشکافی اولیه آیفون SE جدید نشان داد که درون این گوشی شباهت بسیاری زیادی به آیفون ۸ دارد. حال سایت iFixit هم نگاهی به درون آیفون SE انداخته و تمام قطعاتی که ...

سه روز قبل کالبدشکافی اولیه آیفون SE جدید نشان داد که درون این گوشی شباهت بسیاری زیادی به آیفون ۸ دارد. حال سایت iFixit هم نگاهی به درون آیفون SE انداخته و تمام قطعاتی که این گوشی از آیفون ۸ قرض گرفته را مشخص کرده است.

سایت iFixit در گزارش خود از آیفون SE جدید - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - به عنوان «یک خرید خیلی خوب» یاد کرده و به امکان تعمیر آن با بسیاری از قطعات آیفون ۸ اشاره می کند. همچنین اضافه می‌کند که آیفون SE جدید به لطف بهره مندی از چیپست A13 بایونیک که در آیفون ۱۱ پرو به کار رفته، عملکرد بسیار بهتری نسبت به دیگر گوشی‌های همرده به ارمغان می‌آورد.

سایت یاد شده می‌گوید نسل اول آیفون SE هم از قطعات آیفون‌های قبلی استفاده می‌کرد - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - و همین کار باعث - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - شده بود تا علاوه بر کاهش ضایعات تولید برای اپل، تعویض کردن قطعات آن نیز به راحتی و با قیمت کمتری انجام شود. حال اپل این رویه را در آیفون SE جدید هم تکرار کرده است.

سایت iFixit در ادامه گزارش می‌نویسد که دوربین‌ها، اسلات سیمکارت، موتور Taptic و نمایشگر آیفون SE جدید (شامل میکروفون و سنسور مجاورت)، همگی با قطعات آیفون ۸ قابل تعویض هستند. البته تعویض نمایشگر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - سبب از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - دست رفتن فناوری True Tone می‌شود که البته اگر به ابزار مخصوص - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - برنامه نویسی نمایشگر دسترسی داشته باشید، این مشکل برطرف خواهد - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - شد.

دکمه هوم آیفون SE جدید و - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - آیفون ۸ با هم فرق می‌کنند و بنابراین اگر نیاز به تعویض این قطعه وجود داشته باشد، امکان استفاده از دکمه آیفون قدیمی تر وجود ندارد و باید از دکمه اصلی استفاده کرد. البته می‌توان از دکمه‌های متفرقه که تاچ آیدی ندارند - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - هم استفاده کرد و یا گوشی را به تعمیرکاران اپل - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - سپرد.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان
آیفون SE جدید (راست)، در کنار آیفون ۸

باتری آیفون SE جدید با اینکه در ظاهر کاملاً شبیه باتری آیفون ۸ است، اما کانکتور آن با کانکتور باتری آیفون ۸ تفاوت دارد و بنابراین نمی‌توان آن‌ها را با هم تعویض کرد. باتری آیفون SE جدید از همان کانکتور باتری آیفون ۱۱ استفاده می‌کند که البته با وصل کردنش - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - به باتری آیفون گران قیمت تر هیچ اتفاقی نمی‌افتد و گوشی روشن نمی‌شود.

سایت iFixit به موانع پیشرفته‌ای که اپل برای جلوگیری از تعویض قطعات با نمونه‌های تقلبی در آیفون SE جدید قرار داده هم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - اشاره می‌کند و می‌نویسد: «این گوشی از سیستم امنیتی پیشرفته اپل بهره می‌برد و حتی تعویض باتری با نمونه فابریک نیز با ظاهر شدن پیغام - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - اصل نبودن قطعه روی نمایشگر همراه است.»

به گفته iFixit، بسیاری از آیفون‌های جدید هیچ گونه شباهتی با آیفون‌های قبلی ندارند، بنابراین اقدام اپل در سازگار کردن آیفون SE - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - جدید با قطعات قدیمی تحسین برانگیز است و بسیاری - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - از تعمیرکاران و فروشندگان قطعه می‌توانند برای تعمیر این گوشی به سراغ قطعات انبار - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر شاندیز استان خراسان - شده بروند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone