🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21250.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

کشف یک آسیب‌پذیری مشترک در ۲۸ آنتی ویروس مختلف

آنتی ویروس معمولا اولین برنامه‌ای است که کاربران روی سیستم‌عامل لپ تاپ یا کامپیوتر خود نصب می‌کنند. این برنامه‌های کاربردی از آلوده شدن کامپیوترها و نصب برنامه‌های مخرب جلوگیری می‌کنند. گه گاهی بعضی از آن‌ها ...

آنتی ویروس معمولا اولین برنامه‌ای است که کاربران روی سیستم‌عامل لپ تاپ یا کامپیوتر خود نصب می‌کنند. این برنامه‌های کاربردی از آلوده شدن کامپیوترها و نصب برنامه‌های مخرب جلوگیری می‌کنند. گه گاهی بعضی از آن‌ها برتری‌هایی نسبت به یکدیگر دارند، ولی به نظر می‌رسد همه آن‌ها یک ضعف مشترک - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خمام استان گیلان - هم داشته باشند. اکسپلویتی که در اکثر آنتی ویروس‌های پیدا می‌شود، به هکر - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خمام استان گیلان - اجازه می‌دهد با اجرای حملات «Symlink» فایل‌های کامپیوتر قربانی را پاک کند.

وب سایت «Rack911 Labs» - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خمام استان گیلان - به عنوانی یکی از مطرح‌ترین فعالان حوزه امنیت، ۲۸ آنتی ویروس معروف را آزمایش کرده و متوجه شده تمامی آن‌ها نسبت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خمام استان گیلان - به اکسپلویت «symlink races» آسیب‌پذیر هستند. این اکسپلویت به هکر اجازه می‌دهد فایل‌های مورد نیاز آنتی ویروس و سیستم‌عامل را حذف کند و منجر به کرش کردن یا از کار افتادن آن‌ها شود.

حملات - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خمام استان گیلان - بر پایه «symlink» زمانی رخ می‌دهد که یک فایل آلوده در یک فایل معتبر تعبیه شود و به کمک دسترسی‌های فایل معتبر، سیستم - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خمام استان گیلان - را آلوده کند. استفاده از دسترسی‌های فایل‌های معتبر توسط فایل مخرب یک روش قدیمی است که به آن حملات «EoP» یا «ارتقای دسترسی» (Elevation of Privilege) نیز گفته می‌شود.

این آسیب‌پذیری در ۲۸ آنتی ویروس موجود برای تمامی پلتفرم‌ها اعم از ویندوز، - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خمام استان گیلان - مک و لینوکس وجود داشته و توسط وب سایت Rack911 Labs به سازندگان آن‌ها اطلاع‌رسانی شده است. تاکنون تعداد زیادی از آن‌ها این آسیب‌پذیری را برطرف کرده و تعدادی نیز هنوز راه‌حلی برای از بین بردن این اکسپلویت ارائه نداده‌اند. با - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خمام استان گیلان - این حال این آسیب‌پذیری به خطرناکی باقی آسیب‌پذیری‌ها نیست.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خمام استان گیلان

هکرها برای استفاده از - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خمام استان گیلان - این اکسپلویت باید به کامپیوتر شخص دسترسی داشته باشند تا بتوانند کدهای مخرب را دانلود و حملات «symlink» را پیاده کنند. در نتیجه استفاده از این روش خود نیاز به دسترسی داشتن و هک سیستم قربانی دارد و در نتیجه به تنهایی نمی‌تواند - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خمام استان گیلان - خطری برای کاربر ایجاد کند. در هر صورت بهترین راه برای امن نگه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خمام استان گیلان - داشتن سیستم‌عامل این است که اگر آنتی ویروس دارید، - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر خمام استان گیلان - همواره آن را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone