🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  3. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21259.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

این ربات با پالس پرتو فرابنفش ویروس کرونا را در ۲ دقیقه از بین می‌برد [تماشا کنید]

یک شرکت مهندسی پزشکی آمریکایی مدعی شده ربات ۱۲۵ هزار دلاری آن‌ها ویروس کرونا را در ۲ دقیقه از بین می‌برد و بهترین وسیله برای ضدعفونی کردن بیمارستان‌ها است. شرکت «Xenex» واقع در ایالت تگزاس ...

یک شرکت مهندسی پزشکی آمریکایی مدعی شده ربات ۱۲۵ هزار دلاری آن‌ها ویروس کرونا را در ۲ دقیقه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - از بین می‌برد و بهترین وسیله برای ضدعفونی کردن بیمارستان‌ها است.

شرکت «Xenex» واقع در ایالت تگزاس آمریکا می‌گوید آزمایش‌های ربات - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - این شرکت با نام «LightStrike» در برابر بیماری کووید ۱۹ موفقیت آمیز بوده‌اند. این ربات با ساطع کردن نور فرابنفش تخت‌های بیمارستان، دستگیره درها و دیگر سطوحی که زیاد در تماس هستند را ضدعفونی می‌کند.

ربات LightStrike در - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - حال حاضر در برخی از بهترین بیمارستان‌های دنیا - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - از جمله بیمارستان‌های وزارت دفاع آمریکا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - هفته موسسه تحقیقاتی مستقلی به نام Texas Biomedical Research Institute اعلام کرد که ربات مورد بحث می‌تواند - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - ۹۹.۹۹ درصد از ذرات ویروس کرونا را در مدت زمان ۲ - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - دقیقه غیر فعال کند. این موسسه سال ۲۰۱۵ نیز از این ربات به خاطر از بین بردن ویروس ابولا در مدت زمان ۶۰ ثانیه ستایش کرده بود.

سازنده می‌گوید این ربات از فناوری پالس زنون پرتو فرابنفش استفاده می‌کند که نسبت به محصولات شرکت‌های رقیب که - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - از پالس جیوه پرتو فرابنفش استفاده می‌کنند، بهینه تر بوده و سازگاری بیشتری با - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - محیط زیست دارد.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان

شرکت Xenex می‌گوید از زمان شیوع ویروس کرونا «صدها» درخواست از کشورهای آسیایی و ایتالیا برای خرید این ربات ۱۲۵ هزار دلاری دریافت کرده که حالا تعداد آن‌ها به هزاران درخواست رسیده است. این شرکت در توجیه قیمت هنگفت ربات خود می‌گوید که اگر قیمت آن را به تعداد اتاق‌های بیمارستان تقسیم کنیم، هزینه ضدعفونی هر اتاق بین ۲ تا ۸ دلار تمام می‌شود که برای بیمارستان‌ها رقم ناچیزی است.

به گفته شرکت سازنده، مرکز سرطان ام.دی اندرسون دانشگاه تگزاس از معتبرترین مراکز تحقیقاتی سرطان و دانشگاه‌های علوم پزشکی آمریکا و جهان، مایو کلینیک (Mayo Clinic Health System)، دانشگاه استنفورد و ۵۵ مرکز کهنه سربازان ایالات - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر کوچصفهان استان گیلان - متحده آمریکا از ربات این شرکت استفاده می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone