🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21260.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

کپی و پیست بین دنیای واقعی و کامپیوتر به کمک واقعیت افزوده [تماشا کنید]

کپی و پیست بخش لاینفکی از زندگی آنلاین ماست. به صورت روزانه شاید هزار بار از آن استفاده کنیم بدون این که متوجه شویم چنین چیزی چه موهبت بزرگی است. احتمالا بارها با خود فکر ...

کپی و پیست بخش لاینفکی از زندگی آنلاین ماست. به صورت روزانه شاید - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شیراز استان فارس - هزار بار از آن استفاده کنیم بدون این که متوجه شویم چنین چیزی چه موهبت بزرگی است. احتمالا بارها با خود - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شیراز استان فارس - فکر کرده‌اید اگر می‌توانستیم اشیا واقعی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شیراز استان فارس - را نیز کپی و پیست کنیم چقدر زندگی ساده‌تر می‌شد. یک توسعه دهنده خلاق این کار با به کمک واقعیت افزوده انجام داده که در صادقانه‌ترن حالت می‌توان به آن عنوان «خارق‌العاده» داد.

در ویدیویی که در ادامه خواهید دید، می‌بینیم این توسعه‌دهنده خلاق از یک جسم در دنیا واقعی عکس می‌گیرد و آن را - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شیراز استان فارس - به سادگی داخل فتوشاپ قرار می‌دهد. تمامی این‌ اتفاقات در محیط واقعیت افزوده رخ می‌دهد و می‌توانید فرایند «کپی شدن» جسم از دنیای واقعی و «پیست - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شیراز استان فارس - شدن» آن در پروژه فتوشاپ را مشاهده کنید. پیش از این که بیشتر از این توضیح دهیم، پیشنهاد می‌کنیم خودتان ویدیو زیر را تماشا کنید تا با چشمه‌ای از آینده پیش رو آشنا شوید:

این برنامه «AR Cut & Paste» نام دارد و توسط توسعه‌دهنده و هنرمندی به نام Cyril Diagne ساخته شده است. اما این گونه نیست که به سادگی جسمی را از دنیا واقعی به دنیای دیجیتالی منتقل کنید. برای این که دو با هم تعامل داشته باشند، برنامه مخصوص موبایل، سرور محلی متصل به فتوشاپ در یک کامپیوتر و سرویسی برای - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شیراز استان فارس - تشخیص اجسام و جداسازی آن‌ها از پس‌زمینه‌های آن‌ها - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شیراز استان فارس - نیاز است.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شیراز استان فارس

در پشت این‌ها، الگوریتمی برای - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شیراز استان فارس - تشخیص جهت دوربین گوشی که همزمان با فتوشاپ در ارتباط است، قرار دارد به کاربر اجازه می‌دهد تا تصویر به دست آمده را در جای مناسب قرار - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شیراز استان فارس - دهد. البته این برنامه در حال حاضر تنها برای فتوشاپ توسعه داده شده و هیچ اثری هم از انتشار - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شیراز استان فارس - آن برای - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شیراز استان فارس - باقی کاربران وجود ندارد. در هر - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شیراز استان فارس - صورت تا زمانی که بازیگران اصلی چنین قابلیت‌هایی را در سیستم‌عامل خود ارائه نکند، باید امیدوار باشیم توسعه‌دهندگان مستقل ما را به آینده منتقل کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone