🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21263.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

مک بوک پرو ۱۳ اینچی ۲۰۲۰ معرفی شد؛ کیبورد جادویی و پردازنده‌های نسل دهم اینتل

پس از مدت‌ها انتظار اپل نسخه بروز شده مک بوک پرو ۱۳ اینچی را معرفی کرد. اپل بالاخره تصمیم گرفته به این لپ‌تاپ محبوب خود کیبورد جادویی و پردازنده‌های نسل دهم اینتل را اضافه کند. ...

پس از مدت‌ها انتظار اپل نسخه بروز شده مک بوک پرو ۱۳ اینچی را معرفی کرد. اپل بالاخره تصمیم گرفته به این لپ‌تاپ محبوب خود کیبورد - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - جادویی و پردازنده‌های نسل دهم اینتل را اضافه کند.

شنیده‌ها حقیقت داشتند - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - و مک بوک پرو ۱۳  اینچی جدید دیگر کیبورد پروانه‌ای ندارد و کاربران در این محصول به - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - مجیک کیبورد دسترسی دارند. علاوه بر کیبورد جادویی، - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - این دستگاه از تاچ بار نیز بهره می‌برد تا در این زمینه کمبودی نسبت به مک بوک پرو ۱۶ اینچی نداشته باشد.

مک بوک پرو - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - ۱۳ اینچی جدید با پردازنده‌های نسل دهم اینتل به بازار عرضه می‌شوند که فرکانس بالاترین نسخه آن به ۴.۱ گیگاهرتز می‌رسد. مدل پایه این لپ‌تاپ به ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD مجهز شده و در بالاترین مدل - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - می‌توان آن را با ۴ ترابایت حافظه SSD سفارش داد. علاوه بر افزایش فضای ذخیره‌سازی، میزان رم نیز افزایش - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - پیدا کرده و در بالاترین نسخه به ۳۲ گیگابایت رسیده است.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران

مدل پایه این لپ‌تاپ با قیمت ۱۲۹۹ دلار به - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - فروش می‌رسد، البته با پرداخت این مبلغ به پردازنده نسل هشتم اینتل دسترسی پیدا می‌کنید. اگر به دنبال پردازنده‌های نسل دهم اینتل باشید، باید ۱۷۹۹ دلار به اپل هزینه پرداخت کنید. این مدل به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD مجهز شده است.

بیشترین بهبود این لپ‌تاپ - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - در بخش سخت افزار اعمال شده که برای مثال می‌توان به گرافیک Iris Plus مورد استفاده در پردازنده‌های جدید اینتل اشاره کرد که ۸۰ درصد سرعت بالاتری نسبت به مدل قبلی دارد و همچنین از مانیتور پرو دیسپلی XDR با رزولوشن 6K پشتیبانی می‌کند. مدل مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای این لپ‌تاپ در مقایسه با مدل‌های قبلی با پردازنده ۲ هسته‌ای، ۲.۸ برابر سرعت بیشتری دارد.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران

اپل در - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر رامسر استان مازندران - سال ۲۰۱۵ همزمان با مک بوک ۱۲ اینچی تصمیم به معرفی کیبورد پروانه‌ای گرفت که برخلاف انتظار نتوانست رضایت کاربران را جلب کند. این موضوع باعث شد اپل تصمیم بگیرد لپ تاپ‌های خود را به کیبورد جادویی مجهز کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone