🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11169.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

چگونه از خدمات کنسولی سامانه میخک استفاده کنیم؟

جهت تسهیل ارائه خدمات کنسولی به ایرانیان سراسر دنیا، سامانه میخک (مدیریت یکپارچه خدمات کنسولی) طراحی شده است تا افراد بتوانند با تشکیل پرونده در آن جهت رسیدگی به درخواست‌های‌شان اقدام کنند. ایرانیان ساکن در ...

جهت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - تسهیل ارائه خدمات کنسولی به ایرانیان سراسر دنیا، سامانه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - میخک (مدیریت یکپارچه خدمات کنسولی) طراحی شده است تا افراد بتوانند با تشکیل پرونده در آن جهت رسیدگی به درخواست‌های‌شان اقدام کنند.

ایرانیان ساکن در خارج از کشور همواره نیاز به ارائه مدارک، درخواست‌ها و دریافت تاییدیه‌های مختلفی از کنسولگری‌های ایران دارند. با توجه به این که طی کردن این مراحل، فرآیندی زمان‌بر است، سامانه مدیریت یکپارچه خدمات کنسولی (میخک) طراحی و در اختیار هم‌وطنان‌مان قرار - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - گرفته است.

خدمات این سامانه شامل حوزه‌های مختلفی مانند امور گذرنامه، سجلی، حمایت‌های کنسولی و قضایی، تنظیم وکالتنامه، تایید اسناد و ... است که برای استفاده از این خدمات بایستی در ابتدا عضو سامانه شوید.
بنا به برخی ملاحظات امنیتی و حفظ حریم خصوصی مراجعین، بازخورد و اطلاع‌رسانی نتایج درخواست فقط از طریق ارسال خودکار ایمیل به فرد - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - انجام می‌شود. از همین روی با ارسال درخواست تکمیل شده، هیچ‌گونه اطلاعات و - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - سوابقی در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - سامانه باقی نمانده و هرگونه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - اصلاح یا تکمیل اطلاعات درخواست صرفا از طریق مراجعه به نمایندگی تعیین شده درخواست امکان‌پذیر است.

همان طور که ذکر شد جهت استفاده از خدمات کنسولی بایستی در سامانه میخک عضو شوید. از قسمت «ورود به سامانه» که در قسمت بالا و سمت چپ صفحه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - اول قرار گرفته بایستی جهت ثبت نام و مراجعات بعدی خود استفاده کنید.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس

در صفحه جدید می‌بایست آدرس ایمیل و کد ملی خود را وارد کرده و با درج کد امنیتی، روی گزینه «دریافت رمز عبور یکبار مصرف بزنید». اگر پیش از این در سامانه میخک ثبت‌نام و برای خود رمز عبور ثابت تعریف کرده‌اید می‌توانید از این گزینه استفاده کنید.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس

سپس با مراجعه به ایمیل خود، رمز عبور ارسال شده را کپی و آن را در باکس مشخص شده وارد کنید.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس

پس از ورود به سامانه بایستی اطلاعات هویتی خود از قبیل نام و نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، جنسیت، تحصیلات و ... را تکمیل کنید. توجه داشته باشید تنها وارد سازی کادرهایی که به رنگ قرمز مشخص شده، نیاز است و - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - می‌توانید بقیه اطلاعات را خالی بگذارید. نکته - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - عجیب طراحی این صفحه، بخش بارگذاری مدارک هویتی است که جهت این کار باید روی بارگذاری مدارک در ستون سوم کلیک کنید تا بتوانید - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - مدارک را الصاق کنید.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس

در مرحله بعد نوبت به درج اطلاعات محل سکونت خود از قبیل کشور محل زندگی، آدرس، نوع و مدت اقامت و ... می‌رسد.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس

در مرحله آخر نیز بایستی اطلاعات وارد شده را تایید کنید. پس از اطمینان حاصل کردن از صحت اطلاعات وارد شده، کد امنیتی نمایش داده شده را در کادر آن درج و روی ثبت اطلاعات کلیک کنید.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس

پس از تایید مشخصات پنجره‌ای نمایش داده می‌شود تا در صورت تمایل، رمز ثابت عبور تعریف کنید تا برای مراجعات بعدی به این سامانه دیگر نیازی به استفاده از رمز پویا نباشد.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس

 

با زدن تیک «می‌خواهم رمز عبور ثابت ثبت نمایم» به صفحه جدیدی منتقل می‌شوید و در آن جا می‌توانید با وارد کردن نام کاربری (Email)، برای حساب خود کلمه عبور تعیین کنید. توجه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - داشته باشید که کلمه عبور شما باید حداقل 8 کاراکتر داشته باشد.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس

حال در صفحه اول حساب خود می‌توانید به خدمات سامانه میخک دسترسی داشته باشید که از جمله آن‌ها می‌توان - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - به وکالتنامه، امور گذرنامه و درخواست برگ عبور، سجلات مانند شناسنامه و ازدواج، امور دانشجویی مانند درخواست تایید مدرک، حمایت‌های کنسولی و قضایی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - مانند استعلام گواهینامه، آپوستیل، - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - امور تابعیت و آمار فردی بخش تایید اسناد و دانشجویی اشاره کرد.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس

با توجه به گستردگی خدمات ارائه شده در این سامانه، برای نمونه جهت استعلام گواهینامه قدام می‌کنیم. جهت این کار بایستی روی «امور حمایت‌های - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - کنسولی و قضایی» کلیک کنید. در صفحه جدید به بخش «درخواست استعلام گواهینامه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - رانندگی» بروید.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس

در صفحه جدید بایستی شماره گواهی‌نامه خود را وارد کرده و از بخش نمایندگی، سفارتی که می‌خواهید استعلام را از آن بگیرید مشخص کنید. در صورت نیاز به استعلام سوابق و تخلفات رانندگی می‌توانید تیک آن را بزنید.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس
سپس نوبت به وارد کردن تصویر گواهینامه رانندگی، مدرک اثبات مقیم بودن و گذرنامه می‌رسد. توجه داشته باشید که حجم عکس بایستی بین 100 تا 300 کیلوبایت باشد و تنها فرمت‌های jpg، bmp و jpeg قابل قبول است. پس از بارگذاری - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - تصاویر مدارک، با وارد کردن - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - کد امنیتی، روی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - ثبت کلیک کنید.

در نهایت پیغامی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - به شما نمایش داده می‌شود که درخواست‌تان با موفقیت ثبت شده است. رسید برای شما ایمیل شده اما می‌توانید روی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - گزینه «دریافت رسید» بزنید و آن را در قالب فایل PDF دانلود کنید.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس

توجه داشته باشید کد پیگیری شما - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - در این رسید قرار داشته و باید آن را هنگام مراجعه حضوری به نمایندگی همراه داشته باشید. برای - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - پیگیری درخواست خود حداکثر ظرف 90 روز بایستی به نمایندگی انتخاب کرده مراجعه یا تماس بگیرید. در صورت عدم مراجعه، درخواست شما بایگانی شده و باید مجددا درسامانه درخواست جدیدی ثبت کنید.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس

جهت تکمیل درخواست خود بایستی از طریق سامانه نوبت‌دهی خدمات کنسولی و با وارد سازی شماره - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - ملی و کد پیگیری، اقدام به دریافت نوبت از کنسولگری کنید. سپس در تاریخ معین شده با به همراه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مرودشت استان فارس - داشتن اصل مدارک شناسایی عکس‌دار و معتبر ایرانی خود و کد رهگیری به نمایندگی تعیین شده مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone