🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  2. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  4. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  5. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11171.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

احتمال حذف فرآیند حضوری رجیستری در مبادی ورودی کشور قوت گرفت

معاون فنی گمرک با اشاره به بازدید وزیر اقتصاد از گمرک فرودگاه خمینی اعلام کرد طی بررسی‌های صورت گرفته در رابطه با رجیستری گوشی تلفن همراه، مقرر شد با تشکیل کارگروهی در رابطه با حذف ...

معاون فنی گمرک با اشاره به بازدید وزیر - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان - اقتصاد از گمرک فرودگاه خمینی اعلام کرد طی بررسی‌های صورت گرفته در رابطه با رجیستری گوشی تلفن همراه، مقرر شد با تشکیل کارگروهی در - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان - رابطه با حذف عملیات رجیستری در مبادی ورودی گمرک و انجام کاملا غیر حضوری آن، تصمیم‌گیری شود.

«مهرداد ارونقی» در گفت‌وگو با - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان - ایسنا به بازدید امروز وزیر اقتصاد از گمرک فرودگاه امام خمینی و مشاهده فرایند رجیستری تلفن همراه مسافران ورودی اشاره کرده و می‌گوید با دستور - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان - وزیر اقتصاد مقرر شده به زودی کارگروهی با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط از جمله ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشکیل شده و با بررسی ابعاد موضوع، سازوکار حذف رجیستری از مبادی ورودی گمرک تعیین - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان - شده و این پروسه کاملا غیرحضوری انجام شود.

به گفته وی با اجرایی شدن این تصمیم، هر مسافر بعد از ورود به کشور بدون ارائه مشخصات در گمرک، مانند رویه - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان - قبلی، یک ماه فرصت دارد تا با ورود به سامانه، - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان - نسبت به رجیستری اقدام کند:

«بعد از اعمال تغییرات در فرایند رجیستری، روال از سال گذشته تاکنون اینگونه بود که مسافر در هنگام ورود و قبل از خروج از مبادی ورودی، باید اطلاعات اولیه تلفن همراه را - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان - ثبت می‌کرد. سپس از سوی گمرک و از طریق بارکدخوان در مدت زمان بسیار کوتاهی، این موضوع انجام می‌شد. مابقی فرایند نیز غیرحضوری - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان - بود، با این حال طی بررسی‌های صورت گرفته از سوی گمرک ایران - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان - به این نتیجه رسیده‌ایم که موضوع در کارگروهی مطرح و با توجه به دستور وزیر اقتصاد بر حذف فرآیندهای زاید، همین فرایند نیز از مبادی وروی حذف شود.»

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان

ارونقی در پایان تاکید کرد همچنان هر مسافر می‌تواند یک گوشی با خود آورده و با هر پاسپورت و کد ملی فقط یک گوشی - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان - رجیستر خواهد شد.

لازم - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان - به ذکر است فرایند رجیستری تلفن همراه - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان - از نیمه مهرماه 99، با تصمیم ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سایر دستگاه‌های مربوطه - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان - تغییر کرده و - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان - رجیستری گوشی در مبادی ورودی کشور و به صورت حضوری انجام می‌شد. اما تشکیل - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان - صف‌های طولانی و معطلی فراوان با اعتراض مسافران همراه بوده و گمرک ایران نیز به دلیل - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان - ازدحام - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان - جمعیت با مشکلاتی در این رابطه مواجه شده بود. از همین - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر خوانسار استان اصفهان - روی در آذر ماه سال گذشته، معاون فنی گمرک ایران در نامه‌ای به ستاد مبارزه با قاچاق کالا، با ارائه گزارشی از شرایط موجود درخواست کرد که با توجه به تبعات رویه حضوری، اجرای طرح رجیستری گوشی موبایل، به صورت غیرحضوری و پس از انجام استعلامات سیستمی از واحد گذرنامه و در مکانی غیر از مبادی ورودی گمرک انجام شود. به دنبال آن مقرر شد از اول دی‌ سال گذشته رجیستری به صورت غیرحضوری انجام ولی ثبت اطلاعات و مشخصات گوشی تلفن همراه در بدو ورود صورت گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رسادخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام رفقا سایت ***** ظرفشویی سام T1309W شما را با کمترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone