🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  4. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25915.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

اینترنت در بخش های بزرگی از هند به دنبال گسترش اعتراضات مردمی قطع شد

با گسترش اعتراضات مردمی علیه نخست وزیر هند و نارندرا  مودی رهبر حزب راستگرای افراطی این کشور و البته قانون تازه وضع شده توسط دولت او که مسلمانان را از دریافت شهروندی هند منع می ...

با گسترش اعتراضات مردمی علیه نخست وزیر هند و نارندرا  مودی رهبر حزب راستگرای افراطی این کشور و البته قانون تازه وضع شده توسط دولت او که مسلمانان را از دریافت شهروندی هند منع می کند، مقامات هندی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - دسترسی مردم در بسیاری از نواحی این کشور به اینترنت را قطع کردند.

چند روز بعد از آنکه دولت مودی ارتباطات موبایل در ایالت های شمال شرقی هند (از جمله Assam، Meghalaya و Tripura که ۳۶ درصد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - از کل جمعیت این کشور را در خود جای داده اند) و البته بخش هایی از اوتار پرادش را (که با ۲۰۰ میلیون سکنه پرجمعیت ترین ایالت هند محسوب - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - می شود) قطع کرد روز گذشته دسترسی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - به اینترنت در دهلی نو و شهر Mangalore نیز قطع شد.

روز گذشته سه شبکه مخابراتی اصلی در هند شامل ودافون، ایرتل و Reliance Jio دسترسی به اینترنت موبایل در بخش هایی از دهلی نو را برای کاربران خود قطع - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - کردند و در این رابطه اعلام نمودند که از دستور مستقیم دولت تبعیت کرده اند.

دولت هند در واقع برای خاموش کردن ده ها میلیون نفر از معترضان به قانون جنجالی اعطای حق شهروندی به مهاجران غیرمسلمان اقدام به این کار کرده است.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان
قانون جدیدی که این هفته در هند به تصویب رسید دریافت حق شهروندی این کشور برای مهاجران پاکستانی، بنگلادشی یا افغان را تا زمانی که پیرو آیین های هندو، مسیحیت، بودایی، سیک، Parsee یا Jain باشند ساده می کند اما اگر فرد مهاجر - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - پیرو دین اسلام باشد (که هم اکنون صدها میلیون نفر از پیروان آن در هند زندگی میکنند)، چنین حقی برای آنها متصور نخواهد بود و در واقع قانون جدید مسلمانان را دایره افرادی که میتوانند تابعیت هندی دریافت کنند به نوعی خط زده است. دولت مودی در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - توضیح اینکه چرا مسلمانان جایی در این قانون ندارند - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - اعلام کرده که این افراد در کشورهای مورد اشاره با تبعیض روبرو نیستند.

اما مخالفان مودی معتقدند که قانون تازه او بسیار با رویکرد شبه فاشیستی اش همخوانی دارد. آنها این قانون را اقدامی آشکار برای تفکیک مسلمانان از هندوها می دانند.

گفتنی است طبق گزارش Access Now (گروه مدافع حقوق دیجیتالی) هند به تنهایی در سال ۲۰۱۸ میلادی ۱۳۴ مورد از ۱۹۶ مورد کل قطعی اینترنت دنیا را به خود اختصاص داد. براساس گزارش Internet - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - Shutdown هم که یک سرویس مدافع آزادی اینترنت در دهلی نو است در سال ۲۰۱۹ بالغ بر ۹۵ مورد قطعی اینترنت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - در این کشور رخ داد.

این در حالی است که روز گذشته اینترنت بخش هایی از جامو و کشمیر برای ۱۳۷ امین روز پیاپی به دستور دولت مرکزی هند قطع بود. دسترسی به شبکه بین المللی اطلاعات در این منطقه عموما مسلمان نشین بعد از آن آغاز شد که دولت هند خودمختاری را از کشمیر که محل مورد مناقشه هند و پاکستان است حذف کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone