🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  2. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  3. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25931.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

اولین گوشی مجهز به اگزینوس 980 معرفی شد: ویوو X30 پرو

ویوو از دو پرچمدار جدید به نام های ویوو X30 و ویوو X30 پرو رونمایی کرد. این دو محصول از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به یکدیگر داشته و در قسمت دوربین با هم تفاوت دارند. ...

ویوو از دو - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سبزوار استان خراسان - پرچمدار جدید - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سبزوار استان خراسان - به نام های ویوو X30 و ویوو X30 پرو رونمایی کرد. این دو محصول از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به یکدیگر داشته و در قسمت دوربین با هم تفاوت دارند.

ویوو X30 و ویوو X30 پرو از نمایشگر 6.44 اینچی سوپر امولد XDR Display با رزولوشن 2400 در 1080 - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سبزوار استان خراسان - پیکسل و روشنایی حداکثر 1200 نیت برخوردارند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سبزوار استان خراسان

قلب تپنده هر دو گوشی چیپست هشت هسته ای اگزینوس 980 است که از پردازنده گرافیکی Mali-G76 MP5 و مودم داخلی 5G برخوردار است. این چیپست را حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی همراهی می کنند.

دو گوشی یاد شده از باتری 4350 میلی آمپر ساعتی بهره می برند که از فناوری شارژ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سبزوار استان خراسان - سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. هر دو گوشی دارای جک 3.5 میلیمتری هدفون هستند.

ویوو X30 از دوربین سه گانه برخوردار است که شامل سنسور 64 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض با لنز 108 درجه ای و اپرچر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سبزوار استان خراسان - f/2.2 و دوربین تله فوتو با بزرگنمایی اپتیکال 2 برابری و دیجیتال 20 برابری می شود.

مدل - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سبزوار استان خراسان - پرو - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سبزوار استان خراسان - از دوربین چهارگانه برخوردار بوده و علاوه بر سنسورهای مدل پایه، از دوربین پریسکوپی نیز بهره می برد. این دوربین توانایی عکس برداری در حالت 12 مگاپیکسلی با - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سبزوار استان خراسان - فاصله کانونی 135 میلیمتری را داشته و زوم دیجیتال 60 برابری - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سبزوار استان خراسان - را به ارمغان - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سبزوار استان خراسان - می آورد. حالت عکس برداری از ماه نیز - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سبزوار استان خراسان - در این مدل وجود دارد. هر دو مدل از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سبزوار استان خراسان - با گشودگی دیافراگم f/2.0 برخوردارند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سبزوار استان خراسان

ویوو X30 پرو با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از تاریخ 24 دسامبر (3 دی) به قیمت 571 دلار و مدل 8/256 گیگابایتی به قیمت 614 دلار در چین به بازار عرضه خواهد شد.

ویوو X30 نیز در ظرفیت رم و حافظه داخلی 8/128 گیگابایتی از تاریخ 28 دسامبر (7 دی) به قیمت 471 دلار روانه بازارهای چین می شود. مدل 8/256 گیگابایتی کمی دیرتر و با قیمت 514 - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سبزوار استان خراسان - دلار در ویترین - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سبزوار استان خراسان - فروشگاه های چین یافت خواهد شد. هر دو مدل با سیستم عامل اندروید 9 و رابط کاربری فان تاچ 10 به دست مشتری می رسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone