🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25914.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

ساخت شکلات رنگین کمانی توسط محققان سوئیسی [تماشا کنید]

تیمی از پژوهشگران موسسه فناوری فدرال زوریخ (ETH Zurich)، روشی ابداع کرده اند که می توان به وسیله آن شکلات هایی درست کرد که مثل رنگین کمان می درخشند. محققان در این روش از هیچ ...

تیمی از پژوهشگران موسسه فناوری فدرال زوریخ (ETH Zurich)، - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آزادشهر استان گلستان - روشی ابداع کرده - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آزادشهر استان گلستان - اند که - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آزادشهر استان گلستان - می - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آزادشهر استان گلستان - توان به وسیله آن شکلات هایی درست کرد که مثل - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آزادشهر استان گلستان - رنگین کمان می درخشند.

محققان در این روش از هیچ رنگ دهنده مصنوعی استفاده نکرده اند و تنها با چاپ کردن سازه مخصوصی روی سطح شکلات، به آن خصوصیات رنگین کمانی داده اند.

پژوهشگران می گویند برای درست کردن شکلات رنگین کمانی، سازه ای را روی سطح شکلات چاپ کرده اند که افکتی موسوم به «رنگ آمیزی سازه ای» (Structural - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آزادشهر استان گلستان - coloration) را تولید می کند. آنها این فرآیند را به پوست آفتاب‌پرست تشبیه کرده و می گویند پوست این حیوان با پراکنده کردن نور، رنگ های مختلفی را ساطع می کند.

محققان در حال توسعه قالبی هستند که توانایی چاپ روی چندین شکلات را داشته و در حال مذاکره با شرکت های تولید کننده شکلات هستند تا شکلات های رنگین کمانی را وارد فاز تجاری کنند.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آزادشهر استان گلستان

نکته جالب اینکه جرقه ساخت شکلات رنگین کمانی هنگامی زده شد که محققان در یک کافی شاپ در مورد شکلات گپ زدند. صحبت آنها به امکان ساخت شکلات رنگارنگ کشیده شد و آنها تحقیقات خود را در این رابطه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آزادشهر استان گلستان - شروع کردند.

آنها ابتدا به روشی دست یافتند که شامل آغشته نمودن سطح - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آزادشهر استان گلستان - شکلات می - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر آزادشهر استان گلستان - شد ولی به دلیل پیچیده بودن و زمان بر بودن برای تولید انبوه، از آن صرف نظر کردند.

با محبوبیت فراوانی که نوشیدنی های رنگارنگ استارباکس دارند، می توان به موفقیت شکلات رنگین کمانی نیز اطمینان داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone