🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25926.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

در شب یلدا یک ساعت مکالمه مهمان همراه اول

در واپسین روزهای پاییز ۹۸ به سر می بریم و تا یلدا که بلندترین شب سال لقب گرفته زمان زیادی باقی نمانده است. ایرانیان نیز به رسم دیرینه هر سال این شب را بهانه ای ...

در واپسین روزهای پاییز ۹۸ - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلستان استان گلستان - به سر می بریم - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلستان استان گلستان - و تا یلدا که بلندترین شب سال لقب گرفته زمان زیادی باقی نمانده است. ایرانیان نیز به رسم دیرینه هر سال این شب را بهانه ای قرار می دهند برای با هم بودن، حافظ خوانی، معاشرت و احوالپرسی از یکدیگر. همراه اول نیز به همین مناسبت هدیه ویژه ای برای کاربران خود در نظر گرفته تا این شب طولانی را برای آنها به یادماندنی تر کند.

شرکت ارتباطات سیار ایران با ارسال بیانیه ای برای دیجیاتو از هدیه یلدایی خود گفته که در ادامه این مطلب جزئیات آن را خواهید خواند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت شب یلدا، همراه اول به تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان یک بسته‌ مکالمه رایگان ۶۰ دقیقه ای درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) هدیه می دهد.

هدیه شب یلدا از امروز جمعه ٢٩ آذرماه قابل فعالسازی است و زمان استفاده از ۶۰ دقیقه مکالمه هدیه، از ساعت ١٩ روز شنبه ٣٠ آذرماه تا ساعت ٨ صبح روز یکشنبه یکم دی‌ماه خواهد بود.

همراه اولی ها می - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلستان استان گلستان - توانند جهت فعالسازی هدیه شب - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر گلستان استان گلستان - یلدا کد «ستاره ٩٨ ستاره ۴ مربع» را شماره گیری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone