🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25923.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

یکی دیگر از اعضای اصلی گروه هک ارباب تاریکی دستگیر شد

یک شهروند بریتانیایی و عضو گروه معروف ارباب تاریکی به آمریکا تحویل داده شد تا به اتهام نفوذ به شرکت های آمریکایی و اخاذی از آنها محاکمه شود. این عضو 39 ساله گروه هک شناخته ...

یک شهروند بریتانیایی و عضو گروه معروف ارباب تاریکی به آمریکا تحویل داده شد تا به اتهام نفوذ به شرکت های آمریکایی و اخاذی از آنها محاکمه شود.

این عضو 39 ساله گروه هک شناخته شده «ارباب تاریکی» یا TDO - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رویان استان مازندران - که «نیتن فرنسیس وایت» - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رویان استان مازندران - نام دارد، اتهامات وارده را در دادگاه سنت لوئیس رد کرد. با این حال مقامات آمریکایی معتقدند او به همراه اعضای پرشمار TDO از سال 2016 به هک شرکت ها، سرقت اطلاعات و باجگیری از آنها مشغول بوده است.

گروه TDO پس از سرقت اطلاعات، شرکت ها را تهدید می کردند که در صورت نپرداختن - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رویان استان مازندران - باج، اطلاعات آنها را به دیگر هکرها - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رویان استان مازندران - فروخته یا آنها را به شکل عمومی منتشر می کنند. ظاهراً این گروه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رویان استان مازندران - مسئول هک مراکز خدمات درمانی و شرکت های حسابداری آمریکا بین سال های 2016 و 2017 است.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رویان استان مازندران

البته فعالیت های مجرمانه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رویان استان مازندران - گروه TDO بسیار فراگیرتر از اینهاست. این گروه از ابتدای - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رویان استان مازندران - سال 2016 ده ها مورد نفوذ غیرقانونی و سرقت اطلاعات را در کارنامه خود دارد - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رویان استان مازندران - که بین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هک سه سازمان خدمات درمانی و انتشار سوابق پزشکی بیش از 650 هزار بیمار روی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رویان استان مازندران - دارک وب
  • فروش سوابق پزشکی بیش از 9.3 میلیون بیمار که در مراکز بیمه ثبت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رویان استان مازندران - شده بودند
  • هک و اخاذی مرکز خدمات درمانی سرطان ایالت ایندیانا
  • هک نتفلیکس و انتشار غیرقانونی چند اپیزود از فصل پنجم سریال OITNB
  • هک شبکه ABC و انتشار غیرقانونی چند اپیزود از سریال استیو هاروی
  • هک استودیوی لارسون و سرقت مجموعه عظیمی از اپیزودهای پخش نشده از - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رویان استان مازندران - سریال های مختلف

گفتنیست وایت دومین عضو TDO محسوب می شود که طی سال های اخیر دستگیر شده است. دیگر عضو این گروه، مردی 39 ساله است که سال 2018 توسط مقامات صرب در بلگراد - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رویان استان مازندران - دستگیر شد. اعضای TDO می گویند این گروه فقط سه عضو اصلی دارد که اطلاعاتی از عضو سوم آنها در دست نیست. این گروه تبهکار در - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رویان استان مازندران - حال حاضر به عضوگیری و استخدام هکرهای جدید مشغول است.

- تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر رویان استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone