🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25917.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک در حال توسعه سیستم عامل اختصاصی است

فیسبوک به منظور رقابت با گوگل، به دنبال توسعه سیستم عامل اختصاصی خود است و در آینده محصولاتی مثل Oculus و Portal با سیستم عامل اختصاصی این کمپانی به بازار عرضه خواهند شد. فیسبوک قصد ...

فیسبوک به منظور رقابت با گوگل، به دنبال توسعه سیستم عامل اختصاصی خود است و در آینده محصولاتی مثل Oculus و - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بهشهر استان مازندران - Portal با سیستم عامل اختصاصی این کمپانی به بازار عرضه خواهند - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بهشهر استان مازندران - شد.

فیسبوک قصد دارد سیستم عاملش را کاملاً از نو بسازد و رهبری این پروژه را به «Mark Lucovsky»، یکی از مهندسین اسبق مایکروسافت سپرده که سابقه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بهشهر استان مازندران - کار روی ویندوز NT را دارد.

این نخستین باری نیست که فیسبوک - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بهشهر استان مازندران - به فکر توسعه سیستم عامل اختصاصی می افتد. این کمپانی سال 2013 چندین نسخه اولیه از یک سیستم عامل را برای Facebook Home توسعه داده بود و سرانجام تصمیم گرفت از اندروید استفاده کند.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بهشهر استان مازندران

فیسبوک در کنار توسعه سیستم عامل خود، در حال کار روی واسط مغز و کامپیوتر نیز هست. یکی از مهندسین - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بهشهر استان مازندران - این شبکه اجتماعی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بهشهر استان مازندران - در گفتگویی با سایت The Information اعلام - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بهشهر استان مازندران - کرد که آنها توانسته اند ابعاد این وسیله را از یک یخچال به اندازه ای - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بهشهر استان مازندران - کاهش دهند که در دست جای می گیرد و هنوز 5 تا 10 سال دیگر کار دارد.

البته احتمال دارد شبکه اجتماعی مذکور در کنار واسط مغز و کامپیوتر، واسط دیگری - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بهشهر استان مازندران - را توسعه دهد که برای هماهنگی با سیگنال های مغز نیاز - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بهشهر استان مازندران - به پوشیدن بازوبند و یادگیری حرکت های مخصوص - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بهشهر استان مازندران - دارد. این شرکت برای توسعه چنین وسیله ای از استارتاپی به نام CTRL-Labs کمک خواهد گرفت که مهر ماه امسال آن را تصاحب کرد.

فیسبوک به دنبال توسعه دستیار صوتی خود مشابه سیری و الکسا هم هست و برای آموزش آن مجوز استفاده از داده های موتور جستجوی بینگ را از مایکروسافت گرفت. این شرکت توسعه دستیار صوتی خود و همچنین عینک های واقعیت افزوده خود را در محیطی به مساحت 71535 متر مربع در کالیفرنیا انجام خواهد داد.

فیسبوک تاریخ عرضه سیستم عامل خود و اینکه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر بهشهر استان مازندران - کدام محصولات برای اولین بار با آن به بازار عرضه می شوند را اعلام نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone