🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25921.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

حمله به بیماران صرعی توییتر با گیف ها و ویدیوهای تشنج زا

عده ای از افراد با ارسال گیف و ویدیوهای تحریک آمیز در توییتر، کاربرانی که مبتلا به بیماری صرع هستند را هدف قرار داده اند. بر اساس گزارش بنیاد صرع (Epilepsy Foundation)، عاملان این حمله ...

عده ای از افراد با ارسال گیف و ویدیوهای تحریک آمیز در توییتر، کاربرانی که مبتلا به بیماری صرع هستند را هدف قرار داده اند.

بر اساس گزارش بنیاد صرع (Epilepsy Foundation)، عاملان این حمله در ماه نوامبر، که ماه آگاهی ملی از صرع است، با استفاده از هشتگ و نام - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مینودشت استان گلستان - کاربری این بنیاد به کاربران - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مینودشت استان گلستان - توییتر که - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مینودشت استان گلستان - از بیماری صرع رنج می برند، گیف ها و ویدیوهای تشنج زا ارسال کرده اند.

«ژاکلین فرنچ» (Jacqueline French)، از مدیران ارشد بنیاد صرع با اشاره به اینکه عده کمی از صرع حساس به نور (Photosensitive Epilepsy) رنج می برند، می گوید این حمله می تواند آثاری جدی به دنبال - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مینودشت استان گلستان - داشته باشد؛ چون بسیاری از افراد تا پیش از حمله صرع نمی دانند به صرع حساس به نور مبتلا هستند.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مینودشت استان گلستان

«الیسون - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مینودشت استان گلستان - نیکول» (Allison Nichol)، مدیر حقوقی بنیاد صرع نیز با اشاره به اینکه توییتر یکی از بزرگ ترین شبکه های اجتماعی دنیاست، این حملات را برجسته توصیف کرد و گفت:

«این حملات فرقی با حمله ای ندارند که فرد با در دست گرفتن نورهای چشمک زن وارد گروهی از افراد مبتلا به صرع می شود تا آنها را تحریک کرده و به آنها صدمه بزند. عاملان این - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مینودشت استان گلستان - حمله در ماه ملی آگاهی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مینودشت استان گلستان - از بیماری صرع کاربران را هدف قرار داده اند که ذات شرور آنها را نشان می دهد.»

سخنگوی توییتر در مصاحبه ای با سایت CNET از اقدامات توییتر برای - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مینودشت استان گلستان - افزایش امنیت در این شبکه اجتماعی خبر داد و اضافه کرد که قابلیت عدم پخش اتوماتیک محتواها در صفحه اصلی وجود دارد.

این کمپانی همچنین قول داد حساب - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مینودشت استان گلستان - های کاربری که «قصد صدمه زدن به کاربران در دنیای واقعی» را دارند، برای - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر مینودشت استان گلستان - همیشه حذف خواهد کرد. سخنگوی توییتر در انتها از بررسی گزینه هایی برای محافظت از کاربران توییتر در برابر حملات این چنینی خبر داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone