🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25916.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

لو رفتن اطلاعات شخصی بیش از 267 میلیون کاربر فیسبوک

اطلاعات شخصی بیش از 267 میلیون کاربر فیسبوک شامل نام کاربری، شماره تلفن و اسم لو رفت. بر اساس گزارش سایت Comparitech، داده های کاربران روی دیتابیسی ذخیره شده بوده که برای دسترسی به آن به ...

اطلاعات شخصی بیش از 267 میلیون کاربر فیسبوک شامل نام کاربری، شماره تلفن و اسم لو - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اردستان استان اصفهان - رفت.

بر اساس گزارش سایت Comparitech، داده های کاربران روی دیتابیسی ذخیره شده - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اردستان استان اصفهان - بوده که برای دسترسی به آن به پسورد یا احراز هویت نیازی نبوده است. محققان امنیتی معتقدند اطلاعات کاربران برای عملیات اسکرپینگ غیرقانونی و یا برای سوء استفاده از API فیسبوک جمع آوری شده است.

یک پژوهشگر امنیتی به نام «Bob Diachenko» این دیتابیس را به ارائه دهنده ای که - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اردستان استان اصفهان - آدرس IP سرور را مدیریت می کند، گزارش کرد. این دیتابیس به مدت دو هفته در معرض دسترسی قرار داشته و به گفته محقق امنیتی یاد شده، داده های آن در یک فروم که متعلق به هکرهاست برای دانلود قرار گرفته است.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اردستان استان اصفهان

هکرها می توانند از داده های کاربران فیسبوک - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اردستان استان اصفهان - برای حملات فیشینگ یا دیگر کارهای خرابکارانه استفاده کنند.

سخنگوی فیسبوک در گفتگویی با سایت Engadget در این رابطه گفت:

«در حال بررسی این موضوع هستیم، ولی فکر می کنیم داده هایی که لو رفته مربوط به قبل از زمانی می شود که ما تغییراتی را برای حفاظت بیشتر از داده های - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اردستان استان اصفهان - کاربران اعمال کردیم.»

این اولین باری نیست - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اردستان استان اصفهان - که داده های کاربران - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اردستان استان اصفهان - فیسبوک در ابعاد میلیونی لو می رود. سپتامبر سال جاری میلادی محقق امنیتی دیگری دیتابیسی را با 419 میلیون سابقه مربوط به حساب های کاربری فیسبوک شناسایی کرد.

مهر ماه سال گذشته نیز با لو رفتن جزئیات اطلاعات 30 میلیون کاربر فیسبوک به دست هکرها، بزرگترین رخنه امنیتی تاریخ این شبکه اجتماعی رقم خورد. فروردین ماه امسال نیز اشتباه توسعه دهندگان اپلیکیشن این شرکت به فاش شدن 540 میلیون سابقه کاربران این شبکه ختم شد.

چند روز قبل نیز اطلاعات 29 هزار نفر از کارمندان شبکه اجتماعی مورد بحث که بدون رعایت نکات امنیتی در چند هارد دیسک ذخیره شده بودند، به سرقت رفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone