🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31813.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

کارت گرافیک GTX 1660 Ti معرفی شد؛ قدرت پردازش بالا در کنار قیمت مناسب

انویدیا از کارت گرافیک GTX 1660 Ti رونمایی کرده که توان پردازش لازم برای اجرای بازی های مدرن را با قیمتی پایین تر از سری RTX به ارمغان می آورد. کارت گرافیک میان رده و مبتنی بر ...

انویدیا از کارت گرافیک GTX 1660 Ti رونمایی کرده که توان پردازش لازم برای اجرای بازی های مدرن را با قیمتی پایین تر از سری RTX به ارمغان می آورد.

کارت گرافیک میان رده و مبتنی بر معماری تورینگ GTX 1660 Ti از ۱۵۳۶ هسته کودا و ۶ گیگابایت حافظه GDDR6 با نرخ انتقال داده ۱۲ گیگابایت بر ثانیه بهره می برد. فرکانس عملیاتی این پردازشگر ۱.۸ گیگاهرتز است که امکان افزایش آن از طریق اورکلاک هم وجود دارد.تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خوانسار استان اصفهان

به گفته کمپانی سازنده پردازشگرهای GTX 1660 Ti بهترین بازدهی به ازای توان را در کلاس خودشان ارائه می کنند. در واقع علی رغم عدم پشتیبانی کارت گرافیک GTX 1660 Ti از ردیابی پرتو بلادرنگ و نمونه برداری مبتنی بر یادگیری عمیق (DLSS)، انویدیا تاکید کرده که بازدهی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خوانسار استان اصفهان - این کارت ۱.۴ برابر از GPUهای با معماری پاسکال بالاتر است. DLSS در کنار ردیابی پرتو از قابلیت های شاخص محصولات انویدیا است که - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خوانسار استان اصفهان - با تکیه بر الگوریتم های یادگیری عمیق بدون تحمیل بار سنگین به سخت افزار، به ترسیم دقیق تر اشیا کمک می کند.

این کارت ۲۷۹ دلاری مدل‌های میان رده را به چالش خواهد کشید

محصول جدید در مقایسه با GTX 1060 شش گیگابایتی از نظر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خوانسار استان اصفهان - پردازش بازی ۱.۵ برابر سریعتر است و گیم های با رزولوشن 1080p نظیر فورتنایت و اپکس لجندز را به آسانی با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا می - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خوانسار استان اصفهان - کند. این کارت ابعادی برابر با ۱۱.۷۶ در ۱۴.۴۷ سانتی متر داشته و دو اسلات مادربرد را اشغال می کند.

انویدیا با اشاره به اینکه حدود ۷۵ گیمرها به خاطر محدودیت بودجه از - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خوانسار استان اصفهان - کارت - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خوانسار استان اصفهان - های گرافیک کلاس GTX 960 یا حتی مدل های قدیمی تر از آن استفاده می کنند، تاکید کرده که این افراد با پرداخت هزینه ای مقرون به صرفه و خرید GTX 1660 Ti، کارایی سیستم خود را از نظر پردازش گرافیکی تا - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خوانسار استان اصفهان - سه برابر ارتقا - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خوانسار استان اصفهان - خواهند داد.

انویدیا کارت گرافیک GTX 1660 Ti را از همین حالا و با قیمت ۲۷۹ دلار روانه بازار کرده و انتظار می رود که به رقیبی جدی در - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خوانسار استان اصفهان - بازار مدل های میان رده تبدیل شود. پس از معرفی این کارت ارزش سهام انویدیا ۲.۷ درصد افزایش پیدا کرده است.

 

تماشا کنید: شمشیر به فورتنایت اضافه شد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone