تعمیرات یخچال بکو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  2. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  4. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27412.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

پردازنده اینتل Core i9-9900KS معرفی شد؛ دستیابی به سرعت 5 گیگاهرتز روی تمام هسته‌ها

پردازنده Core i9 جدید اینتل می تواند سرعت بوست 5 گیگاهرتز را روی تمامی هسته ها اعمال کند. اینتل در رویداد کامپیوتکس که در تایوان در حال برگزاری است نسخه ویژه ای از پردازنده Core i9 ...

پردازنده Core i9 جدید اینتل می - تعمیرات یخچال بکو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تواند سرعت بوست 5 گیگاهرتز را روی - تعمیرات یخچال بکو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تمامی هسته ها اعمال کند.

اینتل در رویداد کامپیوتکس که در تایوان در حال برگزاری است نسخه ویژه ای از پردازنده Core i9 را معرفی کرده - تعمیرات یخچال بکو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - است. Core i9-9900KS با 8 هسته پردازشی که در واقع - تعمیرات یخچال بکو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - یک به روز رسانی سخت افزاری برای Core i9-9900K به حساب می آید سرعت پایه - تعمیرات یخچال بکو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 4 گیگاهرتزی دارد که در مقایسه با نسخه K بهبود 400 مگاهرتزی را تجربه کرده. سرعت بوست هم 300 مگاهرتز افزایش یافته است.

تعمیرات یخچال بکو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی
سیستمی که پردازنده اینتل Core i9-9900KS روی آن نصب شده.

دستیابی به سرعت 5 گیگاهرتز روی تمامی هسته ها از این جهت اهمیت دارد که به طور معمول سرعت بوست روی تنها یک هسته اعمال می شود. اینتل برای اینکه دستیابی به این - تعمیرات یخچال بکو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سرعت روی همه هسته ها را اثبات کند در رویداد معرفی، صفحه ای از تسک منیجر ویندوز را به حضار نشان داده است.

نسخه KS،  مشابه با نسخه K از سوکت LGA 1151 پشتیبانی می کند و - تعمیرات یخچال بکو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از کارت گرافیک - تعمیرات یخچال بکو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مجتمع UHD 630 بهره می برد. علاوه بر این مشابه با قبل از رم های DDR4 2666 پشتیبانی می شود.

اینتل هنوز میزان - تعمیرات یخچال بکو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - توان طراحی حرارتی (TDP) پردازنده جدید را اعلام نکرده و علاوه بر این مشخص نیست که Core i9-9900KS مصرف انرژی بالاتری دارد یا خیر. انتظار - تعمیرات یخچال بکو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - می رود در روزهای آتی شاهد ارائه اطلاعات بیشتری از - تعمیرات یخچال بکو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - این محصول باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone