🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  2. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  3. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  4. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  5. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30848.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس دو لپ تاپ گیمینگ از سری TUF معرفی کرد

روز گذشته ایسوس از چندین محصول سخت افزاری جدید شامل دو نوت بوک از سری TUF خود رونمایی کرد که تمرکز ویژه ای روی حوزه گیمینگ دارند و بدنه مستحکم طراحی شده برای آنها نیز ...

روز گذشته ایسوس از چندین محصول سخت افزاری جدید - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - شامل دو نوت - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - بوک از سری TUF خود رونمایی کرد که تمرکز ویژه ای روی حوزه گیمینگ دارند و بدنه مستحکم طراحی شده - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - برای آنها نیز دوام بالایی دارد. این دو لپ تاپ که در گروه محصولات ۱۵ و ۱۷ اینچی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - جای می گیرند به ترتیب TUF FX505 و TUF FX705 نام دارند.

هر دو لپ تاپ گیمینگ ایسوس طبق اعلام کمپانی سازنده آزمایشات سختی را پشت سر گذاشته اند و توانسته اند گواهی دوام در سطح نظامی (MIL-STD-810G) دریافت نمایند؛ - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - این یعنی به لحاظ نظری نوت بوک های سری TUF ایسوس باید - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - بعد از سقوط از روی میز به زمین، قرارگرفتن در معرض شوک، لرزش، ارتفاع بالا، تشعشعات خورشیدی، دماهای بسیار پایین یا بسیار بالا و درنهایت رطوبت سالم بمانند.

این دو لپ تاپ گیمینگ ایسوس از زبان شرکت سازنده شان با تمرکز روی دو حوزه تولید شده اند: نمایشگر و سخت افزار. هر دوی این دستگاه ها البته قطعات سخت افزاری مشابه به هم دارند و در ادامه ابتدا مشخصات مدل FX705 را از نظر خواهیم گذراند.

البته با وجود آنکه فعلا امکان - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - راستی آزمایی این ویژگی ها نیست اما از ظاهر حجیم و فاقد ظرافت آنها میتوان تاحدودی به صحت ادعاهای ایسوس پی برد.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس FX705 در قالب دو مدل یکی با بدنه آلومینیومی نقره ای و دیگری بدنه پلاستیکی مشکی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - رنگ تولید شده است. کیبورد بک لایت طراحی شده برای این محصول از کلیه رنگ های طیف RGB پشتیبانی میکند و تغییر رنگ های آن نیز از طریق اپ اختصاصی ایسوس به نام TUF Aura Core  امکان پذیر خواهد بود. توان پردازشی این لپ تاپ از طریق نسل هفتم چیپ Core™ i7-8750H اینتل تامین می شود که تا سرعت کلاک ۳.۹ گیگاهرتز را پشتیبانی میکند.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران

علاقمندان به این محصول میتوانند آن را همراه با کارت گرافیک GeForce® GTX 1060 انویدیا خریداری نمایند تا گیم پلی ها را به روان ترین و - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - نرم ترین شیوه ممکن برایشان اجرا نماید. ایسوس این محصول را به تکنولوژی اختصاصی خود موسوم به HyperCool مجهز کرده که - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - از سیستم خنک کننده ضد گرد و غبار - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - و Fan Overboost  بهره می گیرد تا - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - لپ تاپ را در حین اجرای بازی ها کاملا خنک نگه دارد.

لپ تاپ گیمینگ FX505 به یک نمایشگر ۱۴۴ هرتزی "NanoEdge" IPS با رزلوشن 1080p مجهز شده و در قالب ۵ کانفیگ یا پیکره بندی مختلف به بازار می آید که عبارتند از:

  • نسخه اقتصادی لپ تاپ گیمینگ ایسوس FX505 که - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - کارت گرافیک GeForce GTX 1050 انویدیا با پردازنده Core i5-8300H برایش در نظر گرفته شده و به قیمت ۶۹۹ دلار همراه با ۸ گیگابایت رم DDR4 و یک ترابایت حافظه HDD وارد بازار می شود.
  • نسخه میان رده لپ تاپ گیمینگ ایسوس FX505 که به چیپ i7 8750H اینتل، کارت گرافیک GTX 1050 Ti، هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی SSD مجهز - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - است و ۹۹۹ دلار قیمت دارد.
  • نسخه پرچمدار لپ تاپ گیمینگ ایسوس FX505 که سخت - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - افزاری مشابه به نسخه میان رده دارد اما علاوه بر ۸ گیگابایت رم آن ۸ گیگابایت رم اضافه نیز برایش در نظر گرفته شده و رندر گرافیکی اش را کارت گرافیکی GTX 1060 با ۶ گیگابایت - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - رم اختصاصی ویدیویی بر عهده دارد و برچسب قیمتی ۱۲۹۹ دلاری برایش تعیین شده.

با در نظر داشتن آنچه گفته شد احتمالا این سوال در ذهنتان شکل گرفته که چرا ایسوس از یک نمایشگر ۱۴۴ هرتزی همراه با سخت افزار ضعیف بهره گرفته؟ پاسخ به این سوال هرچه که باشد خریداران این لپ تاپ قطعا میتوانند که با اندکی پایین آوردن تنظیمات گرافیکی دستگاه به نرخ ۱۰۰ فریم بر ثانیه با آن در بازی های - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - جدید برسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone