تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10482.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

شرکت TSMC بیست سال از برنامه زیست محیطی اپل عقب‌تر است

اپل پس از معرفی آیفون ۱۳ عنوان کرد با تولید نکردن گاز گلخانه‌ای تا سال ۲۰۳۰ به شرکتی کربن خنثی بدل می‌شود. جعبه آیفون ۱۳ با حذف پلاستیک به تنهایی از ورود ۶۰۰ تن زباله ...

اپل پس از معرفی آیفون ۱۳ - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کاشان استان اصفهان - عنوان کرد با تولید نکردن گاز گلخانه‌ای تا سال ۲۰۳۰ به شرکتی کربن خنثی بدل می‌شود. جعبه آیفون ۱۳ با حذف پلاستیک به تنهایی از ورود ۶۰۰ تن زباله به محیط زیست جلوگیری می‌کند. اما شرکت TSMC - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کاشان استان اصفهان - که وظیفه تولید تراشه سری A و M کوپرتینویی‌ها را برعهده دارد، به این زودی‌ها به چنین هدفی نخواهد - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کاشان استان اصفهان - رسید. کربن خنثی شدن برای زنجیره تامین اپل به این زودی‌ها محقق نمی‌شود و طبق پیش‌بینی‌ها، کمپانی TSMC حدود ۲۰ سال از این برنامه عقب‌تر است.

گاردین به تازگی نوشته شرکت تولید تراشه تایوانی هدف خود را برای سال ۲۰۵۰ قرار داده که بیست سال دیرتر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کاشان استان اصفهان - از اپل است. صنعت نیمه‌هادی‌ با تقاضای زیادی مواجه شده چرا که در تمام وسایل از گوشی‌های هوشمند گرفته تا خودرو، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تقاضای بالا یک اثر مخرب بزرگ روی محیط زیست دارد و آن ردپای کربن شرکت‌های تولیدکننده تراشه است.

رئیس هیئت مدیره این شرکت تراشه‌ساز تایوانی، «مارک لویی»، که بزرگترین شرکت تولید تراشه در جهان به شمار می‌رود، چند روز پیش اعلام کرد: «قصد داریم تا سال ۲۰۵۰ به تولید کربن صفر برسیم و نفوذ خود - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کاشان استان اصفهان - در بخش سبز - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کاشان استان اصفهان - را گسترش دهیم و به - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کاشان استان اصفهان - سمت صنعتی پایدار حرکت کنیم.»

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کاشان استان اصفهان

ساخت یک چیپست انرژی و منابع زیادی مصرف می‌کند و بر اساس گزارش Greenpeace، شرکت TSMC به تنهایی ۵ درصد برق کل تایوان را استفاده می‌کند و پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال ۲۰۲۲ به ۷.۲ درصد برسد. تخمین - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کاشان استان اصفهان - زده می‌شود مصرف آب این شرکت در سال ۲۰۱۹ بالغ بر ۶۳ میلیون تن و به همین خاطر تبدیل شدن تایوان به یک کشور خشک، به یکی از بحث برانگیزترین موضوعات طی این سال‌ها تبدیل شده است.

بهای تولید گوشی هوشمند و لپ‌تاپ، خشکسالی و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کاشان استان اصفهان - از بین رفتن کشاورزی در تایوان خواهد بود که بهای گزافی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone