🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  5. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24761.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

کاوشگران ناسا چه زمانی به آلفا قنطورس می‌رسند؟

اولین تلاش‌های انسان برای کاوش جهان هستی و کهکشان‌ها، در دهه ۱۹۷۰ میلادی توسط ناسا آغاز شد. کاوشگر‌های پایونیر ۱۰ و ۱۱ و وویجر ۱ و ۲، چهار کاوشگر ناسا بوده که در زمان نگارش ...

اولین تلاش‌های انسان برای کاوش جهان هستی و کهکشان‌ها، در دهه ۱۹۷۰ میلادی توسط ناسا آغاز شد. کاوشگر‌های پایونیر ۱۰ و ۱۱ و وویجر ۱ و ۲، چهار کاوشگر ناسا بوده که در زمان نگارش این مقاله، احتمالا جایی خارج از منظومه شمسی ما در حال حرکت به سمت بی‌کران‌ها هستند. با وجود این که ارتباطات زمین با پایونیر ۱ و ۲ در سال‌های ۱۹۹۵ و ۲۰۰۳ قطع شد ولی دانشمندان همواره در پی این هستند که مسیر این کاوشگرها را تخمین بزنند. خوشبختانه تلسکوپ گایا برای پاسخ به این سوال به کمک آمده است.

محققین کورین بیلر جونز (Coryn Bailer-Jones) و دیوید فارنوکیا (Davide Farnocchia) در مقاله خود می‌گویند:

تمام این ۴ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ملایر استان همدان - کاوشگر از منظومه شمسی خارج شده‌اند. این درست است که این کاوشگرها پیش از رسیدن به ستاره‌‌های دور دست از کار می‌افتند (پایونیرها از کار افتاده‌اند)، اما جالب می‌شود که بدانیم در میلیون‌ها سال آینده، چه ستاره‌هایی در مسیر این ۴ کاوشگر ناسا قرار دارند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ملایر استان همدان
وویجر یک

اولین ستاره‌ای که در مسیر ۳ کاوشگر ناسا قرار می‌گیرد پروکسیما قنطورس (Proxima Centauri) نام دارد که ۴ سال نوری با ما فاصله داشته و در منظومه آلفا قنطورس (Alpha Centauri) قرار گرفته است. دانشمندان در مقیاس کهکشانی، به این ناحیه لقب حیاط پشتی را داده‌اند. وویجر یک احتمالا حدود ۱۶ هزار سال دیگر به این ستاره می‌رسد، در حالی که وویجر ۲ به ۲۰ هزار سال نیاز دارد تا از این ستاره عبور کند. پایونیر ۱۱ نیز - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ملایر استان همدان - بعد از ۱۸ هزار سال از کنار پروکسیما قنطورس گذر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ملایر استان همدان - خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ملایر استان همدان
وویجر دو

پایونیر ۱۰ اما در مسیر دیگری قرار دارد و اولین ستاره‌ای که خواهد دید، راس ۲۴۸ (Ross 248) نام دارد. این ستاره ۱۰ سال نوری با ما فاصله دارد و در صور فلکی شمالی کهکشان آندرومدا قرار گرفته است. اخترشناسان تخمین زده‌اند که راس ۲۴۸ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ملایر استان همدان - حدود ۸۰ هزار سال دیگر، برای مدت کوتاهی جای آلفا قنطورس را خواهد گرفت و به نزدیک‌ترین ستاره به خورشید تبدیل خواهد شد. پایونیر ۱۰ پس از ۳۴ هزار سال به این ستاره خواهد رسید.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ملایر استان همدان
پایونیر ۱۰

دیگر ستاره مهمی که در مسیر کاوشگر وویجر یک قرار دارد، ستاره شراره‌ای HD ۲۸۳۴۳ نام دارد. این ستاره متغیر بعضی مواقع روشنایی پویایی از خود نشان می‌دهد که تنها چند دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد. اختر شناسان عقیده دارند که ستاره‌هایی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ملایر استان همدان - مانند HD ۲۸۳۴۳، به دلیل انرژی مغناطیسی اتمسفر خود، شراره تولید می‌کنند که چندان بی‌شباهت به شراره‌های خورشیدی خودمان - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ملایر استان همدان - نیست.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ملایر استان همدان
پایونیر ۱۱

علاوه بر ستاره HD ۲۸۳۴۳، ستاره‌ای به نام گلیس ۴۴۵ که از نوع M است، تنها ۱۷.۶ سال نوری با ما فاصله دارد که وویجر یک پس از ۴۴ هزار سال به آن خواهد رسید. با این حال اگر همچنان در پی سرنوشت ۴ کاوشگر ناسا هستید، اختر شناسان پیش‌بینی می‌کنند که چیزی در حدود ۱۰ به توان ۲۰ سال دیگر، ممکن است از کار بیفتند یا با ستاره‌ای برخورد کنند یا در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ملایر استان همدان - دام جاذبه سیاره‌ای بیفتند. البته بشر می‌تواند مطمئن باشد که سال‌ها پس از انقراض او، ساخته دست خود را در کهکشان‌ها و میان ستاره‌ها رها کرده است تا شاید کسی آن را پیدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر قصیده نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سایت ***** لباسشویی وست پوینت WMN 101215 ER شما را با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone