🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24760.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

جاویدنیا: اگر فیلترشکن‌ها محدود می‌شد نیازی به بستن اینترنت در دوران آشوب نداشتیم

سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور با بیان اینکه با راه‌اندازی کامل شبکه اطلاعات ملی نیازی به بستن کامل اینترنت نبود تاکید کرده که با مسدودی فیلترکشن‌ها نیازی به بسته شدن اینترنت در دوران ...

سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور با بیان اینکه با راه‌اندازی کامل شبکه اطلاعات ملی نیازی به بستن - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اسالم استان گیلان - کامل اینترنت نبود تاکید کرده که با مسدودی فیلترکشن‌ها نیازی به بسته شدن اینترنت در دوران آشوب - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اسالم استان گیلان - وجود نداشت.

به گفته جاوید نیا هیچ‌کس نمی‌تواند مردم را به‌زور از شبکه‌های اجتماعی بیرون براند اما ملت باید بدانند که جنگ اصلی در این فضا در حال - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اسالم استان گیلان - رخ دادن است. جاویدنیا باور دارد - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اسالم استان گیلان - که «منشأ اغتشاشات اخیر» که بر اقتصاد کشور ضربه سختی وارد کرد - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اسالم استان گیلان - نیز همین فضای مجازی است. او با اشاره به قطعی اینترنت اعلام کرد که برخی از دولتمردان - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اسالم استان گیلان - در زمینه بستن نرم‌افزارهای فیلترشکن مقاومت از خود نشان می‌دهند و بهانه‌تراشی می‌کنند: «در زمینه فناوری اطلاعات ما شناخت و تخصص لازم را داریم بنابراین - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اسالم استان گیلان - می‌توانیم این سازماندهی را انجام - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اسالم استان گیلان - دهیم، اما متاسفانه برخی از مسئولان مربوطه با مردم شفاف - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اسالم استان گیلان - نیستند و اعلام نمی‌کنند که ما نمی‌خواهیم این نرم‌افزارها را ببندیم.»

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اسالم استان گیلان

جاویدنیا - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اسالم استان گیلان - با تصریح اینکه با راه‌اندازی کامل شبکه اطلاعات ملی نیازی به بستن کامل اینترنت نبود، گفت:

«اگر کنترل‌ها انجام می‌شد، نرم‌افزارهای ایرانی به‌همراه خدمات الکترونیکی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اسالم استان گیلان - به مردم ارائه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اسالم استان گیلان - شده بود و فیلترشکن‌ها محدود می‌شد، اصلاً نیازی به بستن اینترنت در دوران آشوب نداشتیم. تا زمانی که این کنترل‌ها صورت نگیرد، - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اسالم استان گیلان - در چنین مواقع حساسی همواره به دوراهی بستن یا عدم‌بستن اینترنت برمی‌خوریم. اگر اینترنت بسته شود مردم می‌گویند حکومت مخالف فناوری اطلاعات است، و اگر بسته نشود آشوب‌ها بیشتر می‌شود. بارها دولت اعلام کرده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اسالم استان گیلان - که قصد فیلترینگ هوشمند یا راه‌اندازی اینترنت ملی را دارد اما در عمل هیچ‌کدام اتفاق نمی‌افتد، به‌عوض اعلام می‌کنند که 5000 صفحه اینستاگرامی شناسایی شده که در آن اقدام به خرید و فروش سلاح و مشروبات الکلی می‌شود اما دستگاه قضایی و پلیس اقدامی علیه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اسالم استان گیلان - آن نکردند، باید گفت که‌ آیا قوه قضائیه و پلیس امکان شناسایی این صفحات را داشتند و انجام ندادند؟»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone