🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24759.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ال جی ماه آتی از اولین دستگاه باغبانی خانگی رونمایی می‌کند

کمپانی LG قصد دارد در نمایشگاه CES 2020 از دستگاه باغبانی خانگی خود رونمایی کند. به کمک این وسیله می توان سبزیجات مختلف را داخل منزل پرورش داد. این دستگاه که هنوز نام آن منتشر ...

کمپانی LG قصد دارد در نمایشگاه CES 2020 از - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کامیاران استان کردستان - دستگاه باغبانی خانگی خود رونمایی کند. به کمک این - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کامیاران استان کردستان - وسیله می توان - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کامیاران استان کردستان - سبزیجات مختلف را - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کامیاران استان کردستان - داخل منزل پرورش داد.

این دستگاه که هنوز نام آن منتشر نشده، با فراهم کردن شرایط آب و هوایی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کامیاران استان کردستان - مساعد، پرورش سبزیجات در تمام - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کامیاران استان کردستان - طول سال را امکان پذیر می کند. ال جی این وسیله را برای زندگی آپارتمانی و کسانی که به دنبال پیروی از رژیم غذایی سالم تر و سبزتر هستند، ایده آل توصیف کرده است.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کامیاران استان کردستان

دستگاه باغبانی خانگی ال جی که شباهت زیادی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کامیاران استان کردستان - به یخچال دارد، با استفاده از فناوری - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کامیاران استان کردستان - های متعدد شرایط آب و هوایی محیط بیرون را در محفظه کابینت مانند خود شبیه سازی می کند. - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کامیاران استان کردستان - چراغ های LED، سیستم های گردش هوا و مدیریت آب رسانی با توجه به دما و زمان روز تنظیم می شوند.

وسیله یاد شده از چندین تکنولوژی هوشمند نیز بهره می برد که از جمله آنها می توان به توزیع کننده غیر گردشی آب اشاره کرد که با توجه به نیاز گیاه، میزان دقیق آبرسانی را اندازه گیری کرده و از رشد جلبک ها و ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می کند.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کامیاران استان کردستان

کاربر به کمک اپلیکیشن موبایل می تواند شرایط درون دستگاه را کنترل کرده و از راهنمایی ها آن برای رشد هر چه بهینه تر گیاهان استفاده کند. دستگاه باغبانی خانگی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کامیاران استان کردستان - ال جی توانایی نگهداری از حداکثر 24 بسته دانه را دارد که برای یک خانواده چهار نفره کافی است.

تاکنون قیمت دستگاه مورد بحث و زمان عرضه آن به بازار مشخص نشده - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کامیاران استان کردستان - است. برای آگاهی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کامیاران استان کردستان - بیشتر از این محصول باید تا نمایشگاه CES 2020 که از 7 ژانویه (17 دی) آغاز می شود، صبر کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone