🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  2. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  4. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  5. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44340.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ربات خورشیدی Tertill می تواند چمن و علف های هرز حیاط را بچیند

احتمالاً جاروهای Roomba Robot را دیده اید؛ همان ربات های کوچکی که بی سر و صدا حرکت و زباله های کوچک خانه را جمع آوری می کنند.حالا کمپانی سازنده این ربات ها، یعنی Franklin Robotics ...

احتمالاً جاروهای Roomba Robot را دیده اید؛ همان ربات های کوچکی که بی سر و صدا حرکت و زباله های کوچک خانه را جمع آوری می کنند.حالا کمپانی سازنده این ربات ها، یعنی Franklin Robotics اخیراً کمپینی در وب سایت کیک استارتر راه اندازی کرده تا محصولی دیگر به سبک همان ربات های Roomba عرضه کند؛ و این - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بار، ربات جدید کمپانی می تواند علف های هرز حیاط منزل را بچیند.

روری مک دین، مدیرعامل Franklin، ربات Tertill را دستگاهی برای کوتاه کردن چمن و علف های هرز توصیف می کند که انرژی خود را از خورشید به دست می آورد. «Tertill رباتی کوچک است که در باغچه ها زندگی می کند، هر روز با نور خورشید شارژ می شود و وقتی باتری کاملاً شارژ شد، در باغچه به حرکت در می آید و ضمن پیشگیری از برخورد با موانع و گیاهان، کار علف های هرز را یک سره می کند.»

هدف غایی Franklin از ساخت Tertill، برطرف سازی دردسرهای - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - رایج باغداری و ترغیب مردم به کاشت گیاهان در حیاط خانه شان است. این ربات هوشمند به سنسوری خازنی مجهز شده که می تواند به شناسایی گیاهان پیرامون کمک کند - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و در صورت تشخیص - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - علف های - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هرز، آنها را به کمک نوعی تیغه می چیند.

ربات Tertill در حاضر با قیمت 225 دلار در وب سایت کیک استارتر پیش فروش می شود و انتظار می رود تا ماه مارس 2018 به دست مشتریان برسد. در نهایت گفتنی است که با توجه به فروش 15 - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - میلیون واحدی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ربات های Roomba، می توان انتظار داشت که Tertill هم به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone