🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27773.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اعتراف ناخواسته سامسونگ به امنیت پایین تلویزیون‌های هوشمند

سامسونگ در پی واکنش های منفی کاربران به توییتی در مورد نحوه ویروس یابی در تلویزیون هایش، اقدام به حذف آن کرد. روز گذشته واحد پشتیبانی مشتریان سامسونگ با انتشار توییتی به کاربران هشدار داده ...

سامسونگ در پی واکنش های منفی کاربران به توییتی در مورد نحوه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر محلات استان مرکزی - ویروس یابی در تلویزیون - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر محلات استان مرکزی - هایش، اقدام به حذف آن کرد.

روز گذشته واحد پشتیبانی مشتریان سامسونگ با انتشار توییتی به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر محلات استان مرکزی - کاربران هشدار داده بود که در - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر محلات استان مرکزی - صورت اتصال این تلویزیون ها به اینترنت، در فواصل منظم از ویروس اسکنر استفاده کنند تا بدافزارهای احتمالی شناسایی شوند. در کنار این توییت ویدیویی هم روش انجام پروسه نه چندان آسان را به تصویر می کشید.

از آنجا که کاربران تلویزیون معمولا شامل افراد - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر محلات استان مرکزی - ناآشنا به اصول اولیه فناوری هم می شود، این سوال به ذهن می رسد که چرا کمپانی کره ای فرایند اسکن ویروس را به صورت خودکار انجام نمی دهد؟ در حالی که بسیاری از افراد بعد از مدت ها استفاده از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر محلات استان مرکزی - تلویزیون با ساده ترین تنظیمات آن هم آشنایی ندارند، چقدر امکان دارد که دغدغه موضوعات امنیتی و شکار بدافزارها به ذهن آنها خطور کند؟

هنوز مشخص نیست چرا سامسونگ در این بازه زمانی به موضوع بدافزارها در تلویزیون هایش پرداخته اما انتشار این توییت با واکنش های منفی کاربران همراه شد و در نهایت واحد پشتیبانی مشتریان تصمیم به حذف آن گرفت. تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر محلات استان مرکزی

از آخرین چالش های امنیتی تلویزیون های سامسونگ مدت ها می گذرد. آخرین بار حدود دو سال قبل یک محقق امنیتی مؤسسه Equus Software مدعی شد که کدهای سیستم عامل این شرکت با عنوان تایزن حاوی ۴۰ آسیب پذیری روز صفر است که به هکر امکان کنترل تلویزیون ها از راه دور را می دهد.

حدود یک ماه قبل از آن هم ویکی لیکس با انتشار اسنادی مدعی شد سازمان CIA از بدافزاری با نام فرشته گریان یا Weeping Angel برای شنود به وسیله تلویزیون های سامسونگ استفاده کرده است. این بدافزار که از طریق USB به تلویزیون رخنه می کند، با نفوذ به شبکه وای‌فای به تمام نام کاربری ها و رمز عبورهای ذخیره شده در مرورگر تلویزیون دست پیدا می کرد.

سامسونگ در آن زمان با اشاره به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر محلات استان مرکزی - قابلیت های امنیتی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر محلات استان مرکزی - سیستم - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر محلات استان مرکزی - عاملش تاکید کرد که تلویزیون ها قابلیت شناسایی کدهای مخرب در سطح پلتفرم و اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر محلات استان مرکزی - دارند. طبیعتا تلویزیون های هوشمند شرکت های دیگر نظیر سونی و ال جی هم از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر محلات استان مرکزی - احتمال آلوده شدن به ویروس ها در امان نیستند اما این کمپانی ها تا کنون چنین اشاره ای به وجود یا فقدان اسکنر ویروس خودکار در سیستم های خود نکرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone