🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27785.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

هواوی نام تجاری Hongmeng را در اقصی نقاط جهان ثبت می کند

رویترز گزارش داده که هواوی درخواست خود برای ثبت علامت تجاری سیستم عامل Hongmeng را دست کم در ۹ کشور و اتحادیه اروپا ثبت کرده است. با شدت یافتن  تحریم های آمریکا علیه کسب و کار ...

رویترز گزارش داده که هواوی درخواست خود برای ثبت علامت تجاری سیستم عامل Hongmeng را دست کم در ۹ کشور و اتحادیه اروپا ثبت کرده است. با شدت یافتن  تحریم های آمریکا علیه کسب و کار هواوی، به نظر می رسد چینی ها قصد جایگزین کردن سیستم عامل موبایلی شان را در برخی بازارهای کلیدی دارند.

این اقدام هواوی بعد از آن صورت می گیرد که دولت دونالد ترامپ نام این شرکت را در فهرست سیاه خود قرار داد و آن را از مراودات تجاری با شرکت های - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر زرندیه استان مرکزی - فناوری آمریکایی نظیر آلفابت که سیستم عامل اندروید آن در گوشی های هواوی مورد استفاده قرار می گیرد، منع کرد.

آنطور که دیتای دفتر مالکیت معنوی سازمان ملل (WIPO) نشان می دهد از آن زمان تاکنون هواوی که عنوان بزرگ ترین تولید کننده تجهیزات شبکه را دارد درخواست ثبت نام تجاری Hongmeng را در کشورهایی نظیر کامبوج، کانادا، کره جنوبی و نیوزیلند ثبت کرده است.

این شرکت همچنین درخواست خود برای ثبت نام تجاری Hongmeng را طی ماه گذشته در پرو هم ارائه کرده. ریچارد یو مدیرعامل بخش محصولات مصرفی هواوی طی مصاحبه با روزنامه آلمانی Die Welt که - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر زرندیه استان مرکزی - اوایل امسال انجام داد اعلام نمود هواوی یک سیستم عامل پشتیبان دارد تا در صورت محروم شدن از اندروید از آن استفاده نماید.

اسناد مربوط به درخواست های هواوی برای ثبت نام - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر زرندیه استان مرکزی - تجاری Hongmeng نشان می دهد که هواوی قصد - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر زرندیه استان مرکزی - استفاده از Hongmeng را در طیف وسیعی از محصولاتش دارد که از تلفن های هوشمند گرفته تا کامپیوترهای قابل حمل و ربات ها و تلویزیون - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر زرندیه استان مرکزی - های داخل ماشین را شامل می شود.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر زرندیه استان مرکزی

درخواست ثبت نام تجاری Hongmeng در چین نیز سال گذشته تسلیم نهادهای مربوطه در - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر زرندیه استان مرکزی - این کشور شد.

طبق دیتای به دست آمده از WIPO هواوی بعد از سرزمین مادری، درخواست ثبت این نام تجاری را نخست به اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا و بعد کره جنوبی تسلیم کرد.

همانطور که اشاره شد پرو از دیگر کشورهایی است که درخواست ثبت نام تجاری Hongmeng در آن مطرح شده. این کشور که هم اکنون ۵.۵ میلیون از کاربران گوشی های هواوی را در خود دارد اعلام کرده برای موافقت با این درخواست هواوی به جزئیات بیشتری نیاز دارد.

علاوه بر این چندین منبع چینی اعلام کرده اند که هواوی آماده عرضه دستگاه هایی با سیستم عامل Hongmeng در اکتبر  (مهر ماه) است. علی رغم اینکه پیش از این گمانه زنی شده بود که این سیستم عامل با نام هایی از جمله Vast OS یا Mist OS عرضه شود اما گزارش اخیر - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر زرندیه استان مرکزی - اشاره به نام احتمالی Ark OS کرده است. با این حال به نظر می رسد قرار نیست شاهد عرضه گوشی های سری میت 30 با این سیستم عامل باشیم و احتمالاً در ابتدا موبایل های میان رده و اقتصادی با Hongmeng روانه بازار چین خواهند شد.

به گزارش روزنامه چینی گلوبال تایمز شرکت هایی از جمله ویوو و اوپو هم سیستم عامل جدید هواوی را آزمایش کرده و خبر از 60 درصد سرعت بالاتر در مقایسه با اندروید گوگل داده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone