🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28930.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

تلاش کورنینگ برای ساخت شیشه گوشی تاشوی واقعی و مقاوم

ماه گذشته کمپانی‌های زیادی نظیر سامسونگ، هواوی و ... از تلفن‌های هوشمند تاشو رونمایی کردند و اکنون این مدل موبایل‌ها توجه تمامی کابران جهان را به خود جلب کرده‌ است. با این وجود برخی از ...

ماه گذشته کمپانی‌های زیادی نظیر سامسونگ، هواوی و ... از تلفن‌های هوشمند تاشو رونمایی کردند و اکنون این مدل موبایل‌ها توجه تمامی کابران جهان را به خود جلب کرده‌ است. با - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بندرترکمن استان گلستان - این وجود برخی از کارشناسان کاربران سخت‌گیر ایراداتی به مفهوم کلی موبایل‌های تاشو معرفی شده در MWC امسال می‌گیرند و از نظر آنها این مدل‌ها گوشی تاشوی واقعی نیستند.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بندرترکمن استان گلستان

به باور آنها، نمایشگر مدل‌های معرفی شده به معنای دقیق گوشی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بندرترکمن استان گلستان - تاشوی واقعی (foldable) نیستند بلکه خم می‌شوند (‌Bendable) - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بندرترکمن استان گلستان - و انعطاف پذیر‌ند. حال خبر خوب این است؛ شرکت کورینگ که پیشتر تمامی شیشه‌های گوریلا گلس را توسعه داده به دنبال راه حلی برای این مسئله بوده و قصد دارد شیشه گوشی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بندرترکمن استان گلستان - تاشوی واقعی و مقاوم بسازد.

چند هفته پیش و پس از معرفی گوشی تاشوی سامسونگ، برخی کاربران مدعی شدند که گلکسی فولد به صورت کامل تا نمی‌شود و یک فضای - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بندرترکمن استان گلستان - خالی جلوی لولای آن ایجاد می‌شود.

دلیل ایجاد فاصله، این است که هنوز شیشه‌ تاشو واقعی ساخته نشده و سامسونگ گلکسی فولد یا هواوی میت ایکس در حال حاضر از پلیمر پلاستیک بهره می‌برند. درست است که این متریال قابلیت انعطاف پذیری بیشتری دارند اما مقاومتی آنچنانی در برابر خراش از خود نشان نمی‌دهند و سطح آنها به راحتی خط می‌افتد.

به همین دلیل است - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بندرترکمن استان گلستان - کورنیگ سعی دارد تا یک شیشه گوشی تاشوی واقعی و مقاوم توسعه داده و فاصله‌ی جلوی لولای گوشی‌های تاشو را از بین ببرد.

به گزارش نشریه Wired کورنینگ هدف دارد یک - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بندرترکمن استان گلستان - شیشه انعطاف پذیر بسیار نازک توسعه دهد که ۰.۱ میلیمتر ضخامت دارد و می‌توان آن را تا شعاع ۵ میلمتر خم نمود.

John Bayne یکی از مسئولین کورینگ باور دارد که محصولات بعدی این شرکت به نوعی باید اصول فیزیک را نقض کند چرا که باید نازک‌تر از همیشه باشد و از سوی دیگر بتواند در برابر سقوط، ضربه و خراش از خود مقاومت - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بندرترکمن استان گلستان - نشان دهد. این مسئله کار را سخت‌تر می‌کند اما کورنینگ احتمالاً این چالش‌ را نیز حل خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone