🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27788.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

۳ سیستم گیمینگ جدید؛ ارمغان ایسوس برای اختتامیه E3 2019

E3 2019 به پایان رسیده اما ایسوس با معرفی چند محصول تازه سعی کرد که مراسم اختتامیه این رویداد را با هیجان همراه کند. شرکت تایوانی سه کامپیوتر گیمینگ جدید را به همراه نسل سوم از ...

E3 2019 به پایان رسیده اما ایسوس - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - با معرفی چند محصول تازه سعی کرد - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - که مراسم - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اختتامیه این رویداد را با هیجان همراه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کند. شرکت تایوانی سه کامپیوتر گیمینگ جدید را به همراه نسل سوم از پردازنده های رایزن AMD و کارت گرافیک RTX انویدیا برای علاقمندان این حوزه معرفی کرده که در ادمه نگاهی به امکانات - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - هریک از آنها خواهیم انداخت:

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل

شاید حالا زمان اوج پردازنده های AMD در عرصه گیمینگ باشد اما کارت گرافیک های - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - رادئون این شرکت همچنان یک گام عقب تر از جدیدترین محصولات انویدیا حرکت می کنند. بنابراین تا زمانی این - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اختلاف از بین برود بهتر است که پردازنده های AMD با کارت های گرافیکی انویدیا عرضه شوند.

لپ تاپ ها گرچه سال به سال قوی تر می شوند اما وقتی حرف از قدرت، عملکرد و سطح سفارشی سازی می شود، این دستگاه ها همچنان از رقبای دسکتاپی شان عقب تر هستند و ROG Strix GL10DH ایسوس با توجه به همین کمبودها ارائه شده است.

قلب تپنده این سیستم دسکتاپی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نسل سوم پردازنده رایزن Ryzen 7 3700X - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - است که برپایه میکرومعماری Zen 2 از AMD ساخته شده و پردازش ۱۶ ریسمانی را با هشت هسته خود میسر می کند. اما پردازنده قوی به تنهایی نمی تواند یک سیستم گیمینگ بسازد و بخش دیگری از این معادله - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به کارت گرافیک مربوط می شود که ایسوس این مسئولیت را به Turbo GeForce RTX 2070 - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - انویدیا محول کرده است که بر پایه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - معماری Turing طراحی شده است.

ایسوس TUF Gaming FX505DV

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل

این سیستم برند جمهوری گیمرهای ایسوس را ندارد اما با بهره گیری از واحد پردازش سریع گرافیکی ای ام دی رایزن (AMD Ryzen mobile APU) و کارت گرافیک RTX انویدیا چیزی از رقبایش کم ندارد. پردازنده رایزن ۷ این محصول با ۴ هسته و ۸ ریسمان به همراه کارت گرافیکی انویدیا جی فورس RTX 2060 قدرت گرافیکی نمایشگر ۱۴۴ هرتزی آن را تامین کند.

لپ تاپی با این قدرت نیازمند سیستم خنک کننده قدرتمندی هم هست و ایسوس سیستمی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - را برای آن در نظر گرفته که گرد و غبار را از هیتسینک و فن هایش خالی میکند و بر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - عمر کلی FX505DV می افزاید.

ایسوس ROG Zephyrus G GA502

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل

ایسوس در این محصول قابلیت حمل و مقرون به صرفگی را به عنوان اصلی ترین اولویت هایش انتخاب کرده است. GA502 درست مانند FX505DV همان واحد پردازش سریع ای ام دی Ryzen 7 3750H را دارد و به یک کارت گرافیک انویدیا جی فورس GTX 1660 Ti مجهز شده است. این سیستم گیمینگ قابل حمل یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی دارد و از حافظه NVMe SSD و تا ۳۲ - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - گیگابایت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - رم نیز پشتیبانی می - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کند.

ROG Zephyrus G GA502 در واقع معرف سری جدید محصولات گیمینگ ایسوس است که - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - از همین حالا - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در فروشگاه های سراسر جهان - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - عرضه می شود و دو محصول دیگر (یعنی TUF Gaming FX505DV و ROG Strix GL10DH) از فصل آینده قابل خرید خواهند بود. شرکت سازنده حرفی در مورد - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - قیمت آنها به میان نیاورده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone