🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27756.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

هواوی میت 30 پرو از نمایشگر امولد 90 هرتزی استفاده می‌کند

مشخصات جدید که از هواوی میت 30 پرو منتشر شده بود خبر از یک نمایشگر 6.71 اینچی امولد می‌داد. حالا بر اساس رندرهای جدید و اطلاعاتی که از چین رسیده، این نمایشگر قرار است مثل وان پلاس ...

مشخصات جدید که از هواوی میت 30 - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دلیجان استان مرکزی - پرو منتشر شده بود خبر از یک نمایشگر 6.71 اینچی امولد می‌داد. حالا بر اساس رندرهای جدید و اطلاعاتی که از چین رسیده، این نمایشگر قرار است مثل وان پلاس 7 پرو نرخ بروزرسانی برابر 90 هرتز داشته باشد.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دلیجان استان مرکزی

علاوه بر این رندرهای میت 30 پرو یک نمایشگر با لبه‌های خمیده و یک سوراخ زیر نمایشگر در قسمت بالای سمت چپ آن را که قرار است محل قرارگیری دو دوربین باشد را نشان می‌دهند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دلیجان استان مرکزی

این اسمارت‌فون قرار است از دوربین چهارگانه که در قسمت مرکزی پنل پشتی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دلیجان استان مرکزی - قرار گرفته به همراه یک - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دلیجان استان مرکزی - فلاش LED استفاده کند. این مجموعه با ترکیب V در یک مستطیل جای داده شده‌اند. قرار است سیستم دوربین میت 30 پرو قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری و زوم دیجیتال 50 برابر را فراهم کند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دلیجان استان مرکزی

رندرها همچنین نشان می‌دهند که میت 30 - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر دلیجان استان مرکزی - پرو حداقل در سه رنگ عرضه خواهد شد: قرمز، آبی و مشکی. این اسمارت‌فون قرار است به یک پردازنده کایرین 985 و مودم 5G بالونگ 5000 مجهز شود. دیگر اطلاعاتی که از گوشی جدید هواوی در دست داریم شامل اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، باتری 4200 میلی‌آمپری و پشتیبانی از فست شارژ 55 واتی را می‌توان نام برد.

هواوی قرار است مهر ماه امسال از میت 30 پرو رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone