🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  2. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  3. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  4. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  5. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32469.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ و استخدام متخصص انویدیا برای توسعه پردازنده گرافیکی اختصاصی

چند وقتی است که سامسونگ به دنبال توسعه پردازنده گرافیکی اختصاصی برای موبایل های خود بوده و به نظر می رسد این کمپانی بالاخره توانسته فرد مناسب را برای رهبری پروژه پیدا کند. شرکت کره ...

چند وقتی است که سامسونگ به دنبال توسعه پردازنده گرافیکی اختصاصی برای - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان - موبایل های خود بوده و به نظر می رسد این کمپانی بالاخره توانسته - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان - فرد مناسب را برای رهبری پروژه پیدا کند.

شرکت کره ای به تازگی «دکتر چینگ پینگ لو» را که قبلاً در انویدیا روی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان - چیپست های nForce با پردازنده گرافیکی یکپارچه کار کرده بود، به استخدام خود درآورده و امیدوار است بتواند با استفاده از دانش و تجربیات این متخصص کهنه کار، پردازنده گرافیکی اختصاصی خود را برای تلفن های هوشمند توسعه دهد.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان

جالب است بدانید که آقای لو مدتی هم در کمپانی مدیاتک روی پروژه مشابهی فعالیت کرد؛ اما در نهایت و با وجود پیشرفت قابل ملاحظه پردازنده گرافیکی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان - اختصاصی مدیاتک (که برای کاهش وابستگی به کمپانی های ARM و Imagination توسعه یافته بود)، این پروژه لغو - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان - شد.

نتایج پروژه دکتر لو در شبیه سازی ها فراتر از انتظار بوده است

چینگ پینگ لو هم اکنون در مراکز تحقیق و توسعه سامسونگ در آمریکا (شهرهای آستین و سن خوزه) حضور داشته و بر اساس اخبار موجود، طرح های نوآورانه او - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان - در قالب پروژه SGPU نتایج رضایت بخشی را به دنبال داشته اند. البته پژوهشی که منجر به استفاده از ساختار جدید در پردازنده گرافیکی سامسونگ - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان - شده، ابتدا - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان - از مرکز Suwon کره جنوبی آغاز شد که از طریق طراحی VLIW امکان پردازش داده های سنگین در زمان کم را فراهم می کند.

لازم به ذکر است که نتایج پروژه علاوه بر پردازنده گرافیکی، در حوزه هوش مصنوعی نیز کاربرد دارند که در کنار پتنت های آقای لو در زمینه یادگیری ماشینی، احتمالاً مورد توجه تیم بیکسبی (دستیار صوتی هوشمند سامسونگ) قرار خواهند گرفت.

گفتنی است دکتر لو معاون ارشد شرکت «NovuMind» - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان - نیز هست که در حوزه طراحی و تولید چیپ های پردازش هوش مصنوعی کم مصرف فعالیت دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone