🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  3. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27761.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

تمسخر بریدگی نمایشگر در تیزر تبلیغاتی شیائومی می 9T [تماشا کنید]

شیائومی هفته گذشته از گوشی می 9T رونمایی کرد که در واقع همان ردمی K20 برای بازارهای بین المللی است. این میان رده پریمیوم به لطف قابلیت هایی نظیر قیمت رقابتی و دوربین سلفی جهنده از ...

شیائومی هفته گذشته از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بانه استان کردستان - گوشی می 9T رونمایی کرد که در واقع همان ردمی K20 برای بازارهای بین المللی است. این میان رده پریمیوم به لطف قابلیت هایی نظیر قیمت رقابتی و دوربین سلفی جهنده از پتانسیل بالایی برای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بانه استان کردستان - جذب خریداران در بازارهای پر رونق برخوردار است اما پیش از این باید رقبای متعدد خود را کنار بزند.

کمپانی چینی برای رسیدن به این مهم ویدیوهایی تبلیغاتی را منتشر کرده که در آن بریدگی نمایشگر گوشی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بانه استان کردستان - های دیگر را به سخره می گیرد؛ ویژگی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بانه استان کردستان - نه چندان چشم نوازی که شیائومی می 9T به واسطه دوربین سلفی جهنده ۲۰ مگاپیکسلی از آن در امان مانده است.

در این سه تیزر تبلیغاتی شاهد آرایشگر، دندانپزشک و گریموری هستیم که بریدگی غیرمنطقی صفحه تمرکز آنها را به هم زده و به مشکلاتی در کارشان - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بانه استان کردستان - منجر می شود.

تمسخر بریدگی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بانه استان کردستان - نمایشگر در این ویدیوها توسط شیائومی عجیب و غیرمنتظره است چرا که این شرکت قبلا چندین موبایل از جمله پرچمدار می ۹ را با همین ویژگی معرفی کرده. شاید این - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بانه استان کردستان - شرکت به تازگی پی برده که بریدگی نمایشگر یک ویژگی زائد است و قصد کنار گذاشتن آن از محصولات بعدی را دارد.

پیش از این سامسونگ هم با انتشار یک توییت بریدگی نمایشگر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بانه استان کردستان - عریض پیکسل ۳ را به تمسخر گرفته و آن را به باند فرود هواپیما تشبیه کرده بود. با این حال کمپانی کره ای هرگز در محصولاتش به ناچ روی خوش نشان نداده است.

از دیگر ویژگی های می 9T یا همان ردمی K20 باید به چیپست میان رده اسنپدراگون ۷۳۰، شش گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر ۶.۴ اینچی اولد با رزولوشن فول - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بانه استان کردستان - اچ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر بانه استان کردستان - دی پلاس و دوربین سه گانه مرکب از سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی IMX582 سونی، ۱۳ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و ۸ مگاپیکسلی تله فوتو اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیجا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
وقت بخیر یه سوال داشتم دور و بر روستای کوه بابا ملا بانه هم کار انجام میدید.
پاسخ: بله در روستای کوه بابا ملا شهر بانه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone