🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27766.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی: کوتاهی در ارائه خدمات گارانتی موبایل را نمی‌پذیریم

رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی در گفتگو با دیجیاتو از برخورد قاطع این اتحادیه با شرکت‌های گارانتی‌کننده موبایل که به وظایف خود در قبال تعهدات‌شان عمل نمی‌کنند خبر داد. «مهدی محبی» می‌گوید شرکت‌های ارائه دهنده خدمات گارانتی ...

رییس اتحادیه دستگاه‌های - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چمخاله استان گیلان - مخابراتی در گفتگو با دیجیاتو از برخورد قاطع این اتحادیه با شرکت‌های گارانتی‌کننده موبایل که به وظایف خود در قبال تعهدات‌شان عمل نمی‌کنند خبر داد. «مهدی محبی» می‌گوید شرکت‌های ارائه دهنده خدمات گارانتی وظایفی دارند و باید بر این وظایف پایبند بمانند. او باور دارد مواردی چون نبود قطعات و یا مسائلی از این قبیل در خدمت دهی آنها نباید تاثیر گذار باشد.

با ورود گسترده موبایل‌های مسافری و بدون خدمات پس از فروش به بازار موبایل ایران، خدمات گارانتی هم از اهمیت کمتری پیدا کرد اما اکنون که ورود انبوه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چمخاله استان گیلان - این دستگاه‌ها متوقف شده است، کاربران، مسئولان را با این پرسش مواجه می‌کنند که چرا باید هزینه بیشتری برای خدمات پس از فروش بدهند؛ خدماتی که به شکل باکیفیت به آنها ارائه نمی‌شود.

رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی اما به دیجیاتو - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چمخاله استان گیلان - می‌گوید که مردم از طرفی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چمخاله استان گیلان - نسبت به برخی وظایف شرکت‌های گارانتی چندان آگاه نیستند و زمانی که خدماتی از سوی این شرکت‌ها نمی‌گیرند فوراً به بازار تعمیرکاران آزاد رو می‌آورند:

«وضعیت قطعات موبایل هم مانند خود بازار موبایل چندان وضعیت مناسبی ندارد. شرکت‌ها مثل قبل نمایندگی مادر را در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چمخاله استان گیلان - آنسوی مرزها ندارند تا قطعات خود را - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چمخاله استان گیلان - تامین کنند. پیش‌تر فقط اپل نماینده مادر نداشت ولی همه برندهای دیگر داشتند. با - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چمخاله استان گیلان - این وجود این حرف‌ها برای ما ملاک نیست؛ برای اینکه بالاخره شرکت گارانتی کننده در سازمان حمایت یک تعهدی داده - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چمخاله استان گیلان - و باید به آن عمل کند.»

محبی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چمخاله استان گیلان - با اشاره به اینکه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چمخاله استان گیلان - فرق اصلی و کاربردی گوشی‌های مسافرتی در برابر موبایل‌ها وارد شده از طریق قانونی در همین نکته - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چمخاله استان گیلان - خدمات پس از فروش نهفته است، به دیجیاتو می‌گوید که قوانین گارانتی باید اجرا شود و مردم اگر نتیجه‌ای از شرکت گارانتی نگرفتند می‌توانند در اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی موضوع را پیگیری کنند - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چمخاله استان گیلان - تا مشکلشان توسط کارشناسان این اتحادیه بررسی شود:

«ما مساله - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چمخاله استان گیلان - را کارشناسی می‌کنیم و به علت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چمخاله استان گیلان - اینکه حجم شکایات در روزهای اخیر بالا رفته در سلسله اقداماتی سعی کردیم تا زمان رسیدگی به شکایات مردمی را به حداقل برسانیم و ظرف یک هفته تمام پرونده‌های شکایت آن هفته را حل و فصل کنیم. برای این کار چهار کمیسیون در نظر گرفتیم تا هر هفته به تمامی شکایات رسیدگی کنند.»

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چمخاله استان گیلان

رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی در پاسخ به این سوال که در شرایط - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چمخاله استان گیلان - کمبود قطعه، شرکت‌های ارائه دهنده گارانتی چگونه باید به وظایف خود عمل کنند، نکته مهمی را مبنی بر ارائه یک موبایل جایگزین مطرح می‌کند و می‌گوید:

«گارانتی باید در عرض پانزده روز مشکل کاربر را برطرف کند. اگر در این بازه زمانی نمی‌توانند خدمات درست به مشتری بدهند - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چمخاله استان گیلان - و به زمان بیشتری نیاز دارند، باید یک گوشی در حد همان - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چمخاله استان گیلان - گوشی کاربر تهیه کرده و به او بدهند تا زمانی که مشکل مصرف کننده حل بشود. یک سری از این موضوعات را مردم ما نمی‌دانند ولی ما پیگیر کارشان می‌شویم و کاری می‌کنیم که شرکت مذکور زودتر دست به تامین قطعه بزند.»

به گفته مهدی محبی بیش از ۷۰ درصد مشکلات در اتحادیه آنها بین مشتری و فروشنده یا تعمیرکار حل و فصل می‌شوند و سی درصد از شکایات به وزارت صمت و سازمان تعزیرات می‌رود و پیگیری‌ها در آنجا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چمخاله استان گیلان - ادامه پیدا می‌کند.

گفتگوی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چمخاله استان گیلان - تفصیلی دیجیاتو با رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی در روزهای آتی منتشر خواهد شد. این گفتگو شامل نظرات وی درباره وضعیت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چمخاله استان گیلان - بازار موبایل کشور، موضوع وارد کردن موبایل به کشور از طریق قانونی و مسافرتی، شرکت‌های گارانتی و موارد دیگر است.

- تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر چمخاله استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلنوش نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام، من توی شهر چمخاله هستم و یک مشکل رایج با لباسشویی وست پوینت WMN101215ER رو داریم. صرفاً با دو برنامه "دلیکیت" و "کنترل شده" قابلیت شستشوی لباس ها رو داره و به هیچ وجه روش "پرقدرت" قابل استفاده نیست. همچنین برای اجرای دو برنامه مورد علاقه، ما بسیار ممکن است با گره خوردگی های لباس دست و پا شوییم! این خیلی اذیت کننده است. آیا شما برای حل این مشکل راه حلی دارید؟ ممنون



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone