🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27774.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

ربات جدیدی که با لمس یا دیدن اشیا ماهیت آن‌ها را تشخیص می‌دهد

برای انسان‌ها تشخیص اینکه لمس یک جسم چه حسی دارد با استفاده از بینایی کار راحتیست. یا بالعکس لامسه آن‌ها را قادر می‌سازد با لمس یک جسم به راحتی شکل آن را حدس بزنند. اما ...

برای انسان‌ها تشخیص اینکه لمس یک جسم چه حسی دارد با استفاده از بینایی کار راحتیست. یا بالعکس لامسه آن‌ها را قادر می‌سازد با - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خراسان استان خراسان - لمس یک جسم به راحتی شکل آن را حدس بزنند. اما - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خراسان استان خراسان - چنین قابلیتی برای ربات‌ها یک چالش بسیار بزرگ - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خراسان استان خراسان - به شمار - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خراسان استان خراسان - می‌آید. ربات جدیدی که در آزمایشگاه علوم کامپیوتری و هوش مصنوعی MIT توسعه داده شده سعی در غلبه بر این چالش دارد.

تیم سازنده، از یک بازوی رباتی KUKA استفاده کرده و یک سنسور لمسی به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خراسان استان خراسان - نام GelSight را به آن اضافه کردند. داده جمع‌آوری شده توسط این سنسور به هوش مصنوعی داده می‌شود تا رابطه بین اطلاعات بصری - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خراسان استان خراسان - و لمسی را یاد بگیرد.

برای اینکه قابلیت برقراری ارتباط بین اطلاعات بصری و لمسی به این ربات آموزش داده شود، تیم سازنده 12 - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خراسان استان خراسان - هزار ویدیو از لمس 200 شئ مثل پارچه، - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خراسان استان خراسان - ابزار و وسایل خانه ضبط کردند. سپس این ویدیوها به عکس‌های ثابت تبدیل شده و هوش مصنوعی از این مجموعه داده برای برقراری ارتباط بین این داده‌ها استفاده می‌کند.

نویسنده ارشد مقاله مرتبط با تحقیق در باره آن گفت:

با نگاه کردن به یک صحنه، مدل ما می‌تواند حس لمس یک سطح صاف یا شئ تیز را تصور کند. اگر این مدل بدون دیدن اطراف، اشیاء دور و بر را کورکورانه لمس کند قادر است نحوه تعامل با محیط را تنها از روی لامسه تشخیص دهد. با کنار هم قرار دادن این دو حس، می‌توان داده‌های - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خراسان استان خراسان - مورد نیاز برای وظایفی از جمله گرفتن یا دستکاری کردن اشیاء را برای این ربات کاهش داد.

در حال حاضر این ربات تنها می‌تواند اشیاء موجود در یک محیط کنترل شده را تشخیص دهد. قدم بعدی این پروژه ساخت یک مجموعه داده بزرگتر برای ربات است تا قادر به کار با - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خراسان استان خراسان - تنظیمات بیشتری باشد.

چنین متدهایی پتانسیل بالایی برای استفاده در حوزه رباتیک دارند. از آنجایی که سیگنال‌های دریافتی بسیار متفاوت هستند چالش بزرگی پیش روی این متد وجود دارد. با این حال ربات مذکور قابلیت‌های زیادی از خود نشان داده و می‌تواند نوید دهنده توسعه بیشتر در این حوزه باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone