🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27768.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

مینگ-چی کو: آیفون 5G سال ۲۰۲۰ از راه می‌رسد

مینگ-چی کو، منبع نام آشنای خبرهای مربوط به اپل که سال گذشته پیش بینی هایش در مورد عرضه سه مدل آیفون درست از آب درآمد، بعد از مدتی بی خبری سراغ مدل های ۲۰۲۰ و ...

مینگ-چی کو، منبع نام آشنای خبرهای مربوط به اپل که سال گذشته پیش بینی هایش در مورد عرضه سه مدل آیفون درست از آب درآمد، بعد از مدتی بی خبری سراغ مدل های ۲۰۲۰ و تاریخ معرفی نخستین آیفون 5G رفته است.

به گفته این افشاگر هرچند همکاری اپل و اینتل - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر مرودشت استان فارس - به عنوان تامین کننده اصلی مودم های 5G آیفون خاتمه یافته اما اولین آیفون سازگار با شبکه های 5G در سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد. پیش از این هم گمانه زنی هایی در مورد - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر مرودشت استان فارس - زمان عرضه آیفون 5G به گوش می رسید و انتظار می رفت که در آنها از مودم های اینتل استفاده شود اما توافق غیرمنتظره اپل و کوالکام همه چیز را تغییر داد. ظاهرا این توافق روی برنامه زمانی اپل تاثیری ندارد و تنها تغییر به جابجایی مودم های 5G اینتل با مدل های کوالکام مربوط می شود.

به گفته مینگ-چی کو کمپانی کوپرتینویی تا دو سال دیگر دو مدل آیفون 5G با نمایشگرهای ۵.۴ و ۶.۷ اینچی را معرفی خواهد کرد. این در حالی است که مدل های XS و XS Max فعلی به ترتیب ۵.۸ - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر مرودشت استان فارس - و ۶.۵ اینچی هستند. وی همچنین بر این باور است که این خانواده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر مرودشت استان فارس - شامل نسخه جدیدی از آیفون XR است که علی رغم برخوردار بودن از نمایشگر ۶.۱ اینچی با پنل OLED، در آن از مودم 5G خبری نخواهد بود. تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر مرودشت استان فارس

بر اساس - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر مرودشت استان فارس - پیش بینی های کو آیفون XR هم در سال ۲۰۲۱ به مدل های سازگار با نسل پنجم شبکه می پیوندد و کوپرتینویی ها در سال های ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ در زمینه مودم های 5G - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر مرودشت استان فارس - به خودکفایی رسیده و همکاری با کوالکام در این زمینه را خاتمه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر مرودشت استان فارس - می دهند.

بر اساس گمانه زنی قبلی آیفون های ۲۰۱۹ از نظر طراحی تفاوت چندانی با مدل های فعلی نخواهند داشت و تنها تغییر عمده به چینش سه‌تایی و مربع شکل دوربین آیفون های ۱۱ و ۱۱ مکس برمی گردد.

 

تماشا کنید: - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر مرودشت استان فارس - محافظ دوربین آیفون 11 حسگرهای سه‌گانه آن را تائید می‌کند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هور نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
نمایندگی شما سمت پشت سایپا مرودشت سرویس میده
پاسخ: بله در پشت سایپا شهر مرودشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone