🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27758.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

معرفی اپ Pzizz؛ راحت‌تر بخوابید و بیدار شوید

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که شب‌ها خیلی سخت به خواب می‌روید و صبح‌ها هم به زور از خواب بیدار می‌شوید. یا شاید در آن گروهی جای می‌گیرید که همیشه با خواب ...

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که شب‌ها خیلی سخت به خواب می‌روید و صبح‌ها هم به زور از خواب بیدار می‌شوید. یا شاید در آن گروهی جای می‌گیرید که همیشه با خواب بعدازظهر مشکل دارند. مثلا برای یک - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - چرت نیم‌ساعته برنامه‌ریزی کرده‌اید اما دو ساعت بعد در حالی که از زمان و مکان خود بی‌خبرید از خواب بیدار شده و تا زمانی که کاملا هوشیار شوید بارها به در و دیوار - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - برخورد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - می‌کنید.

احتمالا یکی از راه‌هایی که برای چیره شدن بر این برنامه نامنظم خواب وجود دارد، استفاده از چند اپ خواب برای پایش آن، مدیتیشن و آلارم است تا به خوابیدن و بیدار شدن آسان‌تر کمک کنند و کیفیت خواب بالاتری را به ارمغان بیاورند. با این حال استفاده از اپ‌های متعدد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - که هرکدام یک بخش کار را به عهده بگیرند سخت است و همین موضوع برای تیم سازنده Pzizz دلیلی شده تا همه این قابلیت‌ها - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - را - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - در یک اپ گنجانده و در اختیار شما قرار بدهند.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران

به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - بیان ساده‌تر اپ خواب Pzizz طراحی شده تا برای یک چرت کوتاه یا به خواب رفتن، به شما کمک کند. Pzizz با کمک ترکیبی از صداهای آرامش‌بخش و اصوات باینورال (binaural) به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر به خواب بروید. اصوات باینورال فرکانس‌های مختلفی را در هر گوش اجرا می‌کند که این کار می‌تواند بر امواج مغزی تاثیر بگذارد و باعث خوابیدن یا - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - بیدار شدن شما شود.

Pzizz علاوه بر کمک به چرت زدن یا خواب شبانه، به یک ماژول focus هم مجهز شده تا زمانی که برای انجام کارتان تمرکز کافی ندارید یا در محیطی قرار گرفته‌اید که تمرکز شما را به هم می‌زند به کمکتان بیاید. این ماژول با انتخاب موسیقی‌های مناسب تمرکز شما را بالا می‌برد تا بهره‌وری بیشتری داشته باشید.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران

این اپ خواب روند کار - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - ساده و سرراستی دارد. فقط کافیست ماژولی که قصد استفاده دارید انتخاب کرده و تنظیمات مورد نظرتان را تعیین کنید. تنظیمات پیش‌فرض می‌تواند نقطه شروع خوبی در ابتدای کار با اپ باشد، به خصوص اگر تجربه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - کار با اپ‌های مشابه را نداشته‌اید.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران

تنظیماتی که Pzizz برای هر بخش - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - در نظر گرفته عبارتند از:

  • مدت: اینکه می‌خواهید Pzizz تا چه مدت برایتان - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - صدا پخش کند. برای زمانی که می‌خواهید بخوابید اصوات پس از مدت تعیین شده به آرامی قطع می‌شوند و برای بیدار کردن شما از چرت کوتاه روزانه، ترکیبی از موسیقی و اصوات باینورال - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - پخش خواهد شد. اگر این‌ها هم کافی نبود و از خواب بیدار - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - نشدید آلارمی هم در انتها به صدا در - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - می‌آید تا خواب نمانید.
  • صدا: هر دو ماژول - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - خواب و چرت روزانه از یک مستر سوییچ برای روشن یا قطع کردن صدا بهره می‌گیرند. علاوه بر این قابلیتی به نام Aurora 3D نیز برای - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - آن‌ها درنظر گرفته - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - شده تا در کنار صدای استریو، اصوات را به صورت سه بعدی برایتان پخش کند.
  • سطح صدا: یک قابلیت پایه که برای کم و زیاد کردن صداهای در حال پخش می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • آلارم: برای چرت روزانه می‌توانید آلارم را هم فعال کنید تا اگر نگران بیدار نشدن هستید، بتوانید از این جهت اطمینان پیدا کنید. البته برای بیدار شدن از خواب، Pzizz به شما پیشنهاد می‌کند که از آلارم گوشی خودتان استفاده کنید.

پس از آشنایی با تنظیمات بقیه روند کار با اپ آسان است. کافیست دستگاهتان - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - را در حالت پرواز - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - قرار داده تا چیزی مزاحم خوابتان نشود، دکمه Play را - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - بزنید و از خوابیدن لذت ببرید. این اپ به خاطر عملکرد خوب و بازخوردهای مناسبی که از کاربران دریافت کرده به عنوان «انتخاب - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - سردبیر» در - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - گوگل پلی برگزیده شده و همین می‌تواند انگیزه‌ای برای شروع استفاده از آن باشد. Pzizz را می‌توانید برای اندروید و iOS - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران - از گوگل پلی و اپ استور به رایگان دریافت کنید.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر شهسوار استان مازندران

Pzizz - Sleep, Nap, Focus

سازنده: pzizz قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 27/896.5 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone