🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27748.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

سیستم عامل هانگ‌منگ ۶۰ درصد از اندروید سریعتر است

کمپانی های اوپو و ویوو پس از تست هانگ منگ هواوی مدعی شده اند این سیستم عامل ۶۰ درصد از اندروید سریعتر است اما این ادعا تا چه حد صحت دارد؟ هرچند چینی ها پیش از ...

کمپانی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خرمدره استان زنجان - های اوپو و ویوو پس از تست هانگ منگ هواوی مدعی شده اند این سیستم عامل ۶۰ درصد از اندروید سریعتر است اما این ادعا تا چه حد صحت دارد؟

هرچند چینی ها پیش از تحریم هواوی از سوی شرکت های آمریکایی هم از نیاز به خودکفایی و عدم وابستگی سخن می گفتند - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خرمدره استان زنجان - اما هواوی هرگز تمایل نداشت به کلی اندروید را کنار گذاشته و به سیستم عامل بومی روی بیاورد. بنابرین اگر هانگ منگ تا این حد از اندروید سریعتر است چرا چینی ها سریعتر دنبال آن نرفته اند؟

حتی با فرض واقعی بودن این ادعا سریعتر بودن نسبت به اندروید دقیقا - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خرمدره استان زنجان - به چه معنی است؟ آیا اپ ها سریعتر باز می شوند؟ آیا تسک منیجر هانگ منگ - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خرمدره استان زنجان - بهینه تر است؟ یا اپ ها بدون رفرش مدت بیشتری در تسک منیجر باقی می مانند؟تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خرمدره استان زنجان

برای اطلاع دقیق در این باره باید تا زمان عرضه اولین گوشی مجهز به آن صبر کنیم اما همین حالا هم سرنخ هایی پیرامون سرعت بالای آن وجود دارد. هانگ منگ قرار است مهرماه سال جاری روی گوشی های اقتصادی و میان رده هواوی عرضه شود. به گفته تحلیلگران این OS هنوز برای گوشی های رده بالا آماده نشده و در نتیجه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خرمدره استان زنجان - به نظر می رسد با یک سیستم عامل اولیه سرو کار داریم که اپ های چندانی برای آن توسعه نیافته؛ همین عامل یکی از دلایل احتمالی سرعت بالاتر آن نسبت به نسخه تجاری اندروید است.

هانگ منگ بر پایه پروژه متن باز اندروید یا AOSP توسعه یافته که ستون فقرات نسخه تجاری به شمار می رود و از آن سریعتر است اما فاقد بسیاری از امکانات کلید نسخه اصلی است. از طرف دیگر خود Hongmeng در زبان چینی به معنی دنیای نخستین است که به اجزای آغازین حیات اشاره دارد. شاید منظور چینی ها از این نامگذاری معرفی Hongmeng به عنوان نسخه ابتدایی سیستم عاملی باشد که در آینده به بلوغ می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone