تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10367.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

بلک شارک 4S پرو احتمالا از نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس بهره می‌برد

ماه گذشته مشخص شد که گوشی‌های گیمینگ «بلک شارک 4S» و «بلک شارک 4S پرو» به زودی معرفی خواهند شد. اکنون یک منبع موثق حوزه فناوی مشخصات کلیدی مدل پرو این سری را به اشتراک ...

ماه گذشته مشخص شد که گوشی‌های گیمینگ «بلک شارک 4S» و «بلک شارک 4S پرو» به زودی معرفی خواهند شد. اکنون یک منبع موثق حوزه فناوی مشخصات کلیدی مدل پرو این سری را به اشتراک گذاشته که شامل تراشه و نمایشگرش می‌شود.

به گفته این منبع چینی، بلک شارک 4S پرو از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس بهره می‌برد. همچنین گفته می‌شود که این گوشی گیمینگ به نمایشگری با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و باتری با پشتیبانی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بابل استان مازندران - از شارژ سریع ۱۲۰ واتی روانه بازار خواهد شد. در این گزارش هیچ مشخصاتی از گوشی بلک شارک 4S فاش نشده است.

گوشی‌های بلک شارک 4S و 4S پرو به عنوان نسخه بروز شده مدل‌های بلک شارک ۴ و ۴ پرو که اوایل امسال معرفی شدند، وارد بازار خواهند شد. با این وجود، گوشی‌های 4S به احتمال زیاد اکثر مشخصات موجود در سری بلک شارک ۴ را وام خواهند گرفت.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بابل استان مازندران

گوشی‌های بلک شارک ۴ - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بابل استان مازندران - و ۴ پرو از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی سوپر امولد با رزولوشن - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بابل استان مازندران - فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برند. نسخه استاندارد از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و مدل پرو از سه سنسور ۶۴ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۵ مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد.

بلک شارک ۴ - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بابل استان مازندران - از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ و مدل پرو از اسنپدراگون 888 بهره می‌برد و تراشه‌های آن‌ها توسط حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. هردو مدل دارای - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بابل استان مازندران - باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی هستند. از ویژگی‌های دیگر این دو گوشی می‌توان به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بابل استان مازندران - دکمه‌های پاپ آپ مخصوص بازی، سیستم عامل اندروید ۱۱ با رابط کاربری Joy UI و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.

این گوشی‌های هوشمند در بازار با محصولات زیادی مانند گوشی‌های سری راگ فون ۵ ایسوس و نوبیا رد مجیک ۶ رقابت می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone