🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18276.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

پردازنده نسل دوازدهم اینتل با ۱۶ هسته و فرکانس ۴ گیگاهرتز از راه می‌رسد

اینتل در نمایشگاه CES 2021 به پردازنده‌های نسل دوازدهم خود به نام «Alder Lake» اشاره کرد، اما حالا اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها منتشر شده که از وجود پردازنده‌ای با ۱۶ هسته و ۳۲ رشته خبر ...

اینتل در نمایشگاه CES 2021 به پردازنده‌های - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بابل استان مازندران - نسل دوازدهم خود به نام «Alder Lake» اشاره کرد، اما حالا اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها منتشر شده که از وجود پردازنده‌ای با ۱۶ هسته و ۳۲ رشته خبر می‌دهد.

اطلاعات اخیر از سوی یک منبع موثق حوزه فناوری با حساب توییتری «momomo_us» منتشر شده که حاوی اطلاعات پردازنده نسل دوازدهم - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بابل استان مازندران - اینتل در دیتابیس «SiSoftware» است. طبق این دیتابیس پردازنده Alder Lake فرکانس پایه ۱.۸ گیگاهرتز دارد و حداکثر به ۴ گیگاهرتز می‌رسد.

در لیست بنچمارک، عملکرد نمونه اولیه Alder Lake خوب ارزیابی شده، با این حال توانسته تا ۷۹.۴۳ درصد عملکرد بهتری نسبت به سایر پردازنده‌ها در این فهرست داشته باشد. از آنجایی که با یک نمونه اولیه روبه‌رو هستیم، عملکرد نسخه نهایی تغییر خواهد کرد.

از سایر مشخصات این پردازنده Alder Lake می‌توان به ۳۰ مگابایت حافظه کش L3 و بیش از ۱۰ مگابایت حافظه کش L2 اشاره کرد. این پردازنده در مقایسه با Core i9-10900K به میزان ۱۰ مگابایت حافظه کش L3 بیشتری دارد و همچنین از ۳۲ رشته بهره می‌برد.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بابل استان مازندران

اینتل در نمایشگاه CES 2021 به استفاده - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بابل استان مازندران - از هسته‌های متفاوت در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بابل استان مازندران - نسل دوازدهم پردازنده‌های خود اشاره کرد که به معنای وجود هسته‌های پرقدرت و هسته‌های با مصرف انرژی بهینه در یک پردازنده خواهد - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بابل استان مازندران - بود. در چندین سال گذشته شاهد چنین ساختاری در چیپ‌های موبایل بوده‌ایم.

اینتل می‌خواهد پردازنده‌های Alder Lake را با لیتوگرافی ۱۰ نانومتری SuperFin تولید کند و انتظار می‌رود در سال جاری میلادی با پشتیبانی از PCI Gen 5 و DDR5 از راه برسند. این نسل همچنین از وای فای 6E پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بابل استان مازندران - خواهد کرد.

این پردازنده قدرتمند موجود در لیست، از ۳۲ واحد اجرایی (EU) و ۲۵۶ واحد سایه‌زنی با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز بهره می‌برد. در مقایسه با افشاگری‌های گذشته، به نظر می‌رسد پهنای باند مموری افزایش - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بابل استان مازندران - پیدا کرده و به ۳۴.۲۱ گیگابایت بر ثانیه رسیده است.

پیش از ورود این پردازنده‌ها به بازار، شاهد عرضه نسل یازدهم پردازنده‌های سری H و همچنین «راکت - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر بابل استان مازندران - لیک» خواهیم بود. اینتل با مدیریت جدید می‌خواهد اپل و چیپ M1 را به چالش بکشد، بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم این کمپانی می‌تواند با Alder Lake بار دیگر در بازار پردازنده‌ها بدرخشد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سامینا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
وقت بخیر آیا جسارتا لر بابل اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در لر شهر بابل خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone