🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا پکیج دائما دچار افت می شود؟
    پاسخ: گر فشار پکیج زیر 1 است پکیج شما نمی تواند درست کار کند وپکیج افت می کند.
  2. سوال: دلیل جوش اوردن پکیج چیست؟
    پاسخ: جوش آمدن پکیج دیواری زمانی اتفاق می افتد که آب خیلی سریع گرم می شود و به نقطه جوش می رسد و باعث ایجاد مانع و به دام افتادن هوا می شود.
  3. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: پکیج در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مشعل پکیج وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مشعل پکیج خرابی فندک، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: پکیج من کار نمی کند مشکل از چیست؟
    پاسخ: کار نکردن به صورت کلی ممکن است عوامل مختلفی داشته باشد که باید توسط تکنسین بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44723.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

پیام رسان Allo گوگل با پشتیبانی از ویدیوهای تمام صفحه به روز رسانی شد

اگر به خاطر داشته باشید، گوگل چند روز پیش آپدیت جالبی برای اپلیکیشن Allo منتشر کرد که پشتیبانی از قابلیتی به نام Selfie Clips را برایش به ارمغان می آورد. به لطف این قابلیت جدید ...

اگر به خاطر داشته باشید، گوگل چند روز پیش آپدیت جالبی برای اپلیکیشن Allo منتشر کرد که پشتیبانی از قابلیتی به نام Selfie Clips را برایش به ارمغان می آورد. به لطف این قابلیت جدید می توانید سلفی هایتان را در قالب تصاویر GIF با دیگران به اشتراک بگذارید. اما فقط چند روز بعد از انتشار - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - این قابلیت، ساعاتی پیش گوگل یک بار دیگر Allo را با قابلیتی جدید به روز رسانی کرده است.

با دریافت آخرین نسخه اپلیکیشن، کاربران Allo - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - حالا می توانند ویدیوها را به صورت تمام صفحه مشاهده کنند که در نسخه های قدیمی تر این امکان وجود نداشت. به نظر می رسد که به جز این موضوع - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پیام رسان Allo - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - در این به روز رسانی قابلیت جدید دیگری دریافت نکرده است.

اما با این حال - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - در فهرست تغییرات اپلیکیشن به ارتقاء و بهبود عملکرد آن اشاره شده که می تواند به معنای تجربه ای بهتر از چت و گفتگو در محیط آن باشد. آخرین نسخه Google Allo را می توانید همین حالا از گوگل پلی دریافت کنید تا از تغییرات جدید و بهبودهایی که در آن صورت گرفته بهره مند شوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone