🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18933.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام حساب ارسال‌کنندگان پیام‌های آزار دهنده در دایرکت را برای همیشه مسدود می‌کند

اینستاگرام از اتخاذ رویکردی جدی‌تر با آزار و اذیت در این شبکه اجتماعی خبر داده و اعلام کرد از این پس حساب‌هایی را که از دایرکت برای ارسال پیام‌های تهدیدآمیز یا آزار دهنده استفاده کنند، ...

اینستاگرام از اتخاذ رویکردی جدی‌تر با آزار و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - اذیت در این شبکه اجتماعی خبر داده و اعلام کرد از این پس حساب‌هایی را که از دایرکت برای ارسال پیام‌های - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - تهدیدآمیز یا آزار دهنده استفاده کنند، برای همیشه مسدود می‌کند.

به دنبال برخوردهای نژاد پرستانه با چندین بازیکن فوتبال در انگلیس، اینستاگرام اعلام کرد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - که قوانین سخت گیرانه‌ای - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - برای حساب‌های کاربری که سایرین را از طریق ارسال دایرکت مورد آزار و اذیت قرار - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - می‌دهند در نظر گرفته است تا جایی که حتی چنین اکانت‌هایی را برای همیشه مسدود خواهد کرد.

این شبکه اجتماعی محبوب از طریق انتشار پستی، برخورد نژاد پرستانه و آزار و اذیت فوتبالیست‌های انگلیسی را از طریق ارسال پیام مستقیم تایید کرد و افزود:

«نظارت بر پیام‌های مستقیم کار بسیار دشواری است. از سوی دیگر فناوری که برای تشخیص آزار و اذیت در پیام‌های مستقیم به کار برده می‌شود، با فناوری خودکار تشخیص چنین مواردی در بخش نظرات تفاوت‌هایی دارد.»

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر همدان استان همدان

با سیاست جدیدی که اینستاگرام در پیش گرفته، - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - قرار است برخوردهای سخت گیرانه‌تری برای بخش پیام‌های مستقیم در نظر گرفته شود.

پیش از وقوع این اتفاق،‌ - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - زمانی که حساب کاربری گزارشی از آزار و اذیت در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - بخش دایرکت برای اینستاگرام ارسال می‌کرد، این شبکه اجتماعی به صورت موقت آن حساب کاربری که ایجاد مزاحمت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - کرده بود را محدود می‌کرد، اما اکنون قضیه فرق کرده و این شرکت می‌گوید حساب‌های کاربری که به صورت مکرر پیام‌های این چنینی ارسال می‌کنند، - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - به صورت دائمی تعلیق خواهند شد.

همچنین اینستاگرام توضیح می‌دهد حساب‌های کاربری که صرفا برای ارسال پیام‌های آزار و اذیت ایجاد می‌شوند نیز غیرفعال خواهند شد. اینستاگرام در تلاش است تا امکان دریافت پیام - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - مستقیم از حساب‌های کاربری که دنبال نمی‌شود را - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - محدود کند. در این صورت کاربران می‌توانند به دلخواه خود،‌ دریافت دایرکت را - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - از اکانت‌هایی که فالور آنها نیستند، - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر همدان استان همدان - برای همیشه غیر فعال کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone