🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18916.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

شرکت Caviar مجموعه جدید گوشی‌های لوکس آیفون 12 پرو را معرفی کرد

شرکت روسی «خاویار» (Caviar) از شش مدل جدید آیفون 12 پرو لوکس در مجموعه «مبارزان» رونمایی کرد که با قاب‌هایی زیبا از الماس، طلا و با طرح‌های از سلاح‌های مورد استفاده توسط جنگجویان مزین شده‌اند. ...

شرکت روسی «خاویار» (Caviar) از شش مدل جدید - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر قزوین استان زنجان - آیفون 12 پرو لوکس - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر قزوین استان زنجان - در مجموعه «مبارزان» رونمایی کرد که با قاب‌هایی زیبا از الماس، طلا و با طرح‌های از سلاح‌های مورد استفاده توسط جنگجویان مزین شده‌اند.

آبان ماه امسال نخستین مجموعه گوشی‌های لوکس آیفون 12 پرو از سوی این شرکت معرفی شد و حالا نوبت به رونمایی از مجموعه دوم آیفون‌های لوکس با طراحی‌های متنوع‌تری رسیده است.

گرانترین نسخه این مجموعه جدید، مدل «مائو» (Mao) است که نامش از نیزه بلند مائو در چین باستان در زمان سلسله «هان» وام گرفته شده است. - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر قزوین استان زنجان - در پنل پشتی این موبایل لوکس، از طلای 24 عیار و سنگ یاقوت اصل برای طراحی آن استفاده شده است. آیفون 12 پرو مدل مائو با حافظه 128 گیگابایتی با قیمت 36950 دلار و آیفون - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر قزوین استان زنجان - 12 پرو مکس با حافظه 512 گیگابایتی با قیمت 44720 دلار به فروش می‌رسد.

یکی دیگر از مدل‌های مجموعه جدید گوشی‌های لوکس آیفون 12 پرو، مدل «Apocalypto» است که برای ادای احترام به تولتک‌های مکزیک طراحی شده است. این گوشی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر قزوین استان زنجان - هوشمند با قیمت پایه 34830 دلار - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر قزوین استان زنجان - به بازار عرضه می‌شود. تولتک‌های مکزیک بین سال‌های 900 تا - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر قزوین استان زنجان - 1521 میلادی در مکزیک ساکن بودند و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر قزوین استان زنجان - حالا شرکت روسی خاویار تصمیم گرفته یکی از مدل‌های لوکس آیفون 12 را با طراحی متفاوت به نام آنها به بازار عرضه کند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر قزوین استان زنجان

شرکت خاویار در طراحی مدل Apocalypto از طلای 24 عیار برای سر نیزه تولتک استفاده کرده است که جلوه خاصی به آن داده است.

همان‌طور - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر قزوین استان زنجان - که گفته شد دومین سری آیفون‌های لوکس مجموعه مبارزان در شش مدل مختلف و با طراحی‌های جالب توجهی به بازار عرضه می‌شوند. یکی دیگر از مدل‌های این مجموعه، «Rajan» نام دارد که با الهام از جنگجویان هند باستان طراحی شده است. نام مدل‌های دیگری همچون «مایا» و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر قزوین استان زنجان - همچنین «Apache» و «Zulu» نیز در بین مدل‌های سری دوم مجموعه مبارزان دیده می‌شود.

 

برخی مشتریان خاویار، دیگر محصولات این برند از ساعت مچی تا چکمه‌های پوشیده از چرم - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر قزوین استان زنجان - طبیعی و طلاکوبی را خریداری می‌کنند و با گوشی‌های چند هزار دلاری خود ست - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر قزوین استان زنجان - می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر برزویه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام میشه بگید قزوین تعمیر دارید.
پاسخ: بله در شهر قزوین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone