🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18940.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک احتمالا اپل را به اتهام تغییرات حریم خصوصی در iOS 14 به دادگاه می‌کشاند

بر اساس برخی گزارش‌ها فیسبوک می‌خواهد مشاجره با اپل بر سر حریم خصوصی را به دادگاه بکشاند. به گزارش 9to5Mac و به نقل از The Information، فیسبوک به دنبال شکایت از اپل در دادگاه به ...

بر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شازند استان مرکزی - اساس برخی گزارش‌ها فیسبوک می‌خواهد مشاجره با اپل بر سر حریم خصوصی را به دادگاه بکشاند.

به گزارش 9to5Mac و به نقل از The Information، فیسبوک - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شازند استان مرکزی - به دنبال شکایت از اپل در دادگاه به اتهام «سوءاستفاده از - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شازند استان مرکزی - قدرت در بازار تلفن‌های هوشمند به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شازند استان مرکزی - منظور وادار کردن توسعه‌دهندگان اپلیکیشن به تبعیت از قوانین اپ استور» است؛ قوانینی که به عقیده فیسبوک شامل حال اپلیکیشن‌های اپل نمی‌شوند.

خبرگزاری یاد شده به نقل از منابع آگاه گزارش می‌کند که فیسبوک احتمالاً در شکایت خود به تغییرات حریم خصوصی iOS 14 از جمله قابلیت App Tracking Transparency اشاره خواهد کرد. این قابلیت در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شازند استان مرکزی - ماه‌های آتی عرضه شده و ردیابی کاربران را منوط به اجازه آنها می‌کند.

در ادامه گزارش آمده که مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک می‌خواهد با تشکیل یک پرونده حقوقی گسترده سیاست‌های اپل در قبال - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شازند استان مرکزی - توسعه دهندگان محتوا از جمله وادار کردن آنها به استفاده از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای اختصاصی را به چالش بکشد. به عقیده فیسبوک این اقدامات رقابت با - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شازند استان مرکزی - اپل در زمینه‌های مختلفی همچون گیمینگ، پیام‌رسان و خرید را مشکل‌تر کرده اند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شازند استان مرکزی

The Information در ادامه گزارش خود اشاره می‌کند که ممکن است فیسبوک پرونده را به دادگاه نبرد، چرا - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شازند استان مرکزی - که برخی کارکنان این شرکت با توجه به سابقه نه چندان درخشان فیسبوک در حریم خصوصی پرونده‌سازی علیه اپل را ضروری نمی‌دانند. در قسمتی از گزارش می‌خوانیم: «چهار منبع آگاه گفته‌اند که کارکنان فیسبوک در مورد به راه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شازند استان مرکزی - انداختن یک دعوای حقوقی بزرگ علیه اپل تردید دارند. برخی کارکنان معتقدند فیسبوک با توجه به مشکلات حقوقی خود و مدیریت نادرست اطلاعات کاربران در گذشته یک قربانی محسوب نمی‌شود.» با این وجود کشیده شدن پای اپل به دادگاه توسط فیسبوک بعید نیست.

اپل و فیسبوک سال هاست بر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شازند استان مرکزی - سر حریم خصوصی با یکدیگر اختلاف دارند. اپل فیسبوک را به «جمع‌آوری حداکثری داده‌ها - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شازند استان مرکزی - از کاربران» متهم کرده و معتقد - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شازند استان مرکزی - است سیاست‌های جدید «برای دفاع از کاربران این شرکت» در برابر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شازند استان مرکزی - شرکت‌هایی مثل فیسبوک اتحاذ شده‌اند. - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شازند استان مرکزی - از سوی دیگر فیسبوک از سیاست‌های جدید اپل در قبال حریم خصوصی انتقاد کرده و حتی این دعوا را به روزنامه‌ها هم کشانده است. برخی گزارش‌های حاکی از آنند که تغییر سیسات اپل در قبال حریم خصوصی ۲۵ میلیارد دلار به فیسبوک و گوگل ضرر می‌زند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone