🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18948.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

چطور باتری موبایل خود را سریع‌تر شارژ کنیم؟

یکی از بهترین ترفندها برای شارژ سریع باتری موبایل قرار دادن آن در «حالت هواپیما» است. از آنجایی که حالت هواپیما تمام فرکانس‌های رادیویی و مخابراتی دستگاه شما را غیرفعال می‌کند، با فعال بودن این ...

یکی از بهترین ترفندها برای شارژ - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر محلات استان مرکزی - سریع باتری موبایل قرار دادن آن در «حالت هواپیما» است. - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر محلات استان مرکزی - از آنجایی که حالت هواپیما تمام فرکانس‌های رادیویی و مخابراتی دستگاه شما را غیرفعال می‌کند، با فعال بودن این قابلیت، گوشی شما تاحدی سریع‌تر از حالت عادی شارژ خواهد شد.

این روزها زمان بسیار زیادی از روز خود را مشغول کار با گوشی‌های هوشمند و انجام کارهای خود - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر محلات استان مرکزی - با آن هستیم. به طور متوسط هر شخص حدود ۴.۷ ساعت از روز خود را صرف کار کردن با موبایل می‌کند. با این وجود داشتن باتری مناسب و گوشی شارژ شده یکی از نکات مهم و ضروری استفاده از آن‌هاست و کاربران همیشه به دنبال پیدا کردن راهی برای سریع شارژ کردن گوشی خود بوده‌اند.

در این - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر محلات استان مرکزی - بین یک راه حل ساده می‌تواند به شارژ سریع گوشی شما کمک کند و آن قرار دادن گوشی در «حالت پرواز» است. در واقع با فعال کردن این قابلیت، ارتباط گوشی با دکل‌ها و آنتن‌های مخابراتی قطع می‌شود و همچنین محل قرارگیری گوشی روی نقشه و GPS نیز قطع می‌شود. همه این موارد باعث می‌شود تا انرژی با قدرت بیشتری به باتری منتقل شود.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر محلات استان مرکزی

آزمایش‌های مختلف نشان می‌دهد که این ترفند واقعا کاربرد دارد و حتی شرکت «ورایزن» به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای موبایل آمریکا - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر محلات استان مرکزی - نیز آن را تایید کرده است. گوشی شما در حالت معمول به صورت مداوم، در حال ارتباط برقرار کردن با آنتن‌های مخابراتی و مشخص کردن مکان دقیق شما بر روی نقشه است. تمام این قابلیت‌ها باعث می‌شوند تا شارژ گوشی شما بسیار سریع‌تر خالی شود و میزان مصرف بسیار زیادی دارند.

البته از این ترفند نباید انتظار معجزه داشت. وب سایت CNET چند سال پیش این ویژگی را بر روی دو گوشی آزمایش کرد و با انجام آن - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر محلات استان مرکزی - به ترتیب با ۴ و ۱۱ دقیقه زمان کمتر برای شارژ روبرو شد.

بنابراین حالت هواپیما ممکن است چند دقیقه در زمان شارژ گوشی هوشمند شما صرفه‌جویی کند اما باید در نظر داشت که - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر محلات استان مرکزی - انجام این کار با وجود صرفه‌جویی در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر محلات استان مرکزی - زمان، ارزش از دست دادن تمام اتصالات گوشی را داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone