🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18923.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

سرمایه‌گذاری 17 میلیارد دلاری سامسونگ برای احداث خط تولید چیپ در تگزاس

اوایل بهمن‌ماه گفته شد که سامسونگ در رقابت با TSMC کارخانه جدیدی برای تولید چیست 3 نانومتری در تگزاس با سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری احداث می‌کند. اکنون آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که ...

اوایل بهمن‌ماه گفته شد که سامسونگ در رقابت با TSMC کارخانه جدیدی برای تولید چیست 3 نانومتری در تگزاس با سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری احداث می‌کند. اکنون آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که کره‌ای‌ها رقمی بسیار - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - بالاتر و در حدود 17 میلیارد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - دلار برای احداث کارخانه سرمایه‌گذاری می‌کنند.

براساس اسناد مربوط به راه اندازی کارخانه چیپست سامسونگ، کره‌ای‌ها پیش - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - بینی کرده‌اند که احداث چنین کارخانه‌ای نیاز - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - به سرمایه‌گذاری بیشتر و رقمی در حدود 17 میلیارد دارد.

با احداث کارخانه تولید تراشه در آستین تگزاس، در حدود 1800 شغل ایجاد می‌شود. اگر همه چیز مطابق برنامه پیش برود، کارخانه جدید در فصل سوم سال 2023 رسما کار خود را آغاز خواهد کرد. با وجودی که سامسونگ به صورت رسمی اعلام نکرده کارخانه چیپست تگزاس قرار است تراشه‌های چند نانومتری تولید کند، اما به نظر می‌رسد باید منتظر تولید چیپ‌های 3 نانومتری در این کارخانه باشیم.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان

در حال حاضر کارخانه تولید چیپست سامسونگ - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - در کره جنوبی، تراشه‌های - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - 5 و 7 نانومتری تولید می‌کند و خط - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - تولید S2 کارخانه تگزاس نیز تولید چیپ‌های 11 و 14 نانومتری را برعهده دارد.

با این وجود با - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - توجه به اینکه چیپ‌های سامسونگ در ایالات متحده مشتریانی همچون IBM، انویدیا، کوالکام و تسلا - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - را دارد، این شرکت تصمیم گرفته - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - کارخانه جدید را به منظور پاسخگویی به نیاز این مشتریان احداث کند.

از سوی دیگر با هوشمندتر شدن بیشتر محصولات الکترونیکی و حتی خودروهای برقی،‌ میزان تقاضا برای تراشه‌های پیشرفته طی چند سال گذشته افزایش یافته است.

برنامه فعلی سامسونگ آن است که کارخانه جدید را در کنار خط S2 فعلی احداث کند. این بدان معنا است که احتمالا - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - این شرکت قصد ندارد در آینده نزدیک فرآیند تولید تراشه خط S2 را نیز ارتقا دهد. انتظار می‌رود کارخانه جدید طی 20 سال آینده در آمدی در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - حدود 8.64 میلیارد دلار داشته باشد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر قزوین استان زنجان - که از این رقم 7.32 میلیارد دلار آن برای پرداخت حقوق و دستمزد هزینه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone