🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18935.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی هیوندای از خودروی مفهومی تایگر با قابلیت راه ‌رفتن [تماشا کنید]

شرکت «هیوندای» از یک خودروی کانسپت خودران رونمایی کرده که توانایی عبور از موانع سخت از طریق راه رفتن یا چرخش به دور خود را دارد. این خودرو که «ربات هوشمند زمین نورد تبدیل شونده» ...

شرکت «هیوندای» از یک خودروی کانسپت خودران رونمایی کرده که توانایی عبور از موانع سخت از طریق راه رفتن یا چرخش به دور خود را دارد.

این خودرو که «ربات هوشمند زمین نورد تبدیل شونده» یا به اختصار - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر الوند استان زنجان - «تایگر» نام دارد، به گونه‌ای طراحی شده که در مسیرهای - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر الوند استان زنجان - عادی با کمک چهار چرخ حرکت می‌کند اما در برخورد با موانع دشوار مکانیزم آن به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر الوند استان زنجان - حالی شبیه به راه‌ رفتن تغییر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر الوند استان زنجان - می‌کند. هدف از طراحی تایگر توسعه ماشینی برای اکتشافات علمی در محیط‌های ناهموار، حمل کیت‌های اورژانسی پزشکی و تحویل کالا در نواحی دور از دسترس است.

ظاهرا هر کدام از چرخ از طریق بازوهایی مستقل به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر الوند استان زنجان - بدنه اصلی متصل شده‌اند که دارای چند - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر الوند استان زنجان - مفصل بوده و در جهت های مختلف قابل حرکت هستند. دیگر قابلیت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر الوند استان زنجان - جالب این کانسپت امکان چرخش کامل بدون نیاز به فضای اضافی است که به واسطه ساختار ویژه چرخ‌ها میسر می‌شود.

این خودرو - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر الوند استان زنجان - در قالب پروژه X-1 توسط استودیو «نیو هورایزن» و با همکاری شرکت اتودسک در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر الوند استان زنجان - حال توسعه است. «جان ساه»، یکی از مشاوران این پروژه می‌گوید:

«خودروهایی مثل تایگر و فناوری زیربنایی آن فرصت فراتر رفتن از تصورات کنونی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر الوند استان زنجان - را به ما می‌دهند. ما به صورت پیوسته به دنبال بازنگری در طراحی و توسعه خودرو و باز تعریف آینده حمل و نقل هستیم.»

نخستین نسل از این خودروهای عجیب هیوندای دو سال - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر الوند استان زنجان - قبل با نام «الویت» (Elevate) به صورت کانسپت معرفی شد. الویت هم مثل تایگر شبیه یک خودروی معمولی است که می‌تواند از روی سنگ‌های بزرگ و حتی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر الوند استان زنجان - آوار عبور کند و در صورت نیاز، به عملیات امداد و نجات کمک کند.

هیوندای اوایل امسال و با راه‌اندازی استودیو نیو هورایزن پروژه طراحی خودروهایی که قدم می‌زنند را وارد فاز تازه‌ای کرد. همان - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر الوند استان زنجان - ‌طور که از نام استودیو مشخص است، قرار است شاهد طراحی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر الوند استان زنجان - کانسپت‌های عجیب و غیرمنتظره خودرو در این استودیو باشیم. خودروهایی که شاید از نظر طراحی ظاهری عجیب و البته وهم انگیز به نظر برسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone