🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18952.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اپل واچ سری ۷ احتمالا سنسور اپتیکی پایش قند خون خواهد داشت

اپل واچ سری ۷ احتمالاً از قابلیت اندازه‌گیری قند خون با استفاده از سنسور اپتیکی برخوردار خواهد بود. خبرگزاری کره‌ای ETNews با انتشار گزارشی مدعی شد که اپل با استفاده از یک سنسور اپتیکی غیرتهاجمی ...

اپل واچ سری ۷ احتمالاً از قابلیت اندازه‌گیری قند خون با استفاده از سنسور اپتیکی برخوردار خواهد بود.

خبرگزاری کره‌ای ETNews با انتشار گزارشی مدعی شد که اپل با استفاده از یک سنسور اپتیکی غیرتهاجمی قابلیت اندازه گیری قند خون را به اپل واچ سری ۷ می‌آورد. دانستن سطح گلوکز یا همان سطح قند خون - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهرضا استان اصفهان - برای نظارت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهرضا استان اصفهان - بر بیماری‌هایی مثل دیابت حیاتی است و معمولاً از دستگاه‌های سوزن‌دار یا نمایشگر کاشتنی مداوم قند خون (CGM) - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهرضا استان اصفهان - برای اندازه گیری آن استفاده می‌شود. توانایی مشاهده افزایش یا کاهش ناگهانی قند خون با استفاده از ساعت در تنظیم رژیم غذایی یا جلوگیری از خطرات احتمالی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهرضا استان اصفهان - بسیار کاربردی خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهرضا استان اصفهان

آنطور که در گزارش آمده اپل قبلاً پتنت‌های مربوط به پایش گلوکز خون را ثبت کرده و حالا پیش از بهره‌برداری تجاری از سنسور خود می‌خواهد از پایداری و اعتمادپذیری آن مطمئن شود. این سنسور اپتیکی با قرار گرفتن روی پوست به طور مداوم بر میزان قند خون نظارت کرده و نیازی به کاشتن یا ایمپلنت کردن آن نیست.

شایعه‌ها حاکی از آن است که اپل از مدت‌ها قبل - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهرضا استان اصفهان - به فکر اضافه کردن سنسور قند خون به اپل واچ بوده و از سال ۲۰۱۷ به کمک تیمی از مهندسان مهندسی پزشکی و مشاوران به طور ویژه روی توسعه سنسورهای غیرتهاجمی فعالیت کرده و کارآزمایی‌های بالینی آن را نیز در سان فرانسیسکو انجام داده است.

اپل در سال‌های اخیر قابلیت‌های دیگری - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر شهرضا استان اصفهان - همچون سنسورهای اندازه گیری سطح اکسیژن خون و الکتروکاردیوگرام را به اپل واچ اضافه کرده است. «تیم کوک» مدیرعامل اپل برنامه‌های بزرگی برای این محصول در سر دارد. او اواخر سال گذشته میلادی گفت که اپل واچ هنوز «در ابتدای مسیر» قرار دارد و از آزمایش قابلیت‌های «شگفت‌انگیز» برای آن خبر داد. اپل واچ سری ۷ اواخر سال جاری میلادی معرفی می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone