🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18921.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

غلط ‌یاب املایی فارسی را چگونه به مرورگر کروم اضافه کنیم؟

برای همه ما پیش آمده که در یک متن غلط املایی داشته باشیم و بنابر دلایلی شاید نتوانسته‌ایم آن را رفع کنیم. اگر تولیدکننده محتوا باشید، با این مشکل احتمالا بیشتر روبه‌رو می‌شوید. یکی از ...

برای همه ما پیش آمده که در یک متن غلط املایی داشته باشیم و بنابر دلایلی شاید نتوانسته‌ایم آن را رفع کنیم. اگر تولیدکننده محتوا باشید، با این مشکل احتمالا بیشتر روبه‌رو می‌شوید. یکی از روش‌های کاربردی برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی، استفاده از قابلیت شناسایی غلط‌های املایی است که در مرورگر کروم وجود دارد. بنابراین می‌خواهیم نحوه فعال‌سازی قابلیت غلط یاب املایی فارسی در کروم را آموزش دهیم.

گوگل کروم - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خمین استان مرکزی - به عنوان محبوب‌ترین مرورگر بازار قابلیت‌های زیادی در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد که یکی از آن‌ها، امکان شناسایی غلط‌های املایی است. این ویژگی مرورگر کروم تنها محدود به زبان انگلیسی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خمین استان مرکزی - نمی‌شود و می‌توانید آن را برای زبان فارسی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خمین استان مرکزی - هم فعال کنید. با این کار در هنگام نوشتن یک مطلب در ادیتور وردپرس، از وجود غلط املایی در آن مطلع می‌شوید.

برای اطلاع از نحوه فعال‌سازی غلط یاب املایی فارسی در کروم در ادامه همراه دیجیاتو باشید.

فعال‌سازی غلط یاب املایی فارسی در کروم

اگر یکی از کاربران مرورگر کروم باشید، می‌توانید چنین قابلیتی را درون آن فعال و زبان فارسی را هم به آن اضافه کنید. فعال‌سازی این ویژگی بسیار ساده است - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خمین استان مرکزی - و تنها چندین دقیقه از شما وقت می‌گیرد. برای شروع کار باید به تنظیمات این مرورگر مراجعه کنید.

در صفحه تنظیمات در نوار سمت چپ، روی گزینه Advanced کلیک کنید. - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خمین استان مرکزی - در منویی که باز می‌شود، گزینه Language را انتخاب کنید. در این بخش باید گزینه Spell Check را - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خمین استان مرکزی - فعال کنید. بد نیست بدانید با جستجوی کلمه Spell هم می‌توانید در تنظیمات به چنین بخشی دسترسی پیدا کنید. در بالای این بخش، گزینه زبان به چشم می‌خورد که در کنار زبان انگلیسی، باید فارسی را هم به آن اضافه کنید.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خمین استان مرکزی

روی منوی کشویی Language کلیک کرده و گزینه Add languages را انتخاب کنید. در پنجره‌ای که باز می‌شود، با تایپ کلمه Persian یا فارسی، زبان فارسی را پیدا کرده، آن را انتخاب و در پایان روی گزینه Add کلیک کنید.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خمین استان مرکزی

در بخش Spell Check دو گزینه Basic و Enhanced به چشم می‌خورند که می‌توانید با توجه به نیازتان یکی را انتخاب کنید. گزینه دوم غلط یاب فارسی پیشرفته را در اختیارتان قرار می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خمین استان مرکزی

در ادامه گزینه‌ای به نام Use spell check for وجود دارد که آن را برای زبان فارسی فعال کنید. در پایین همین بخش، گزینه Customize spell check به چشم می‌خورد که با انتخاب آن، به صفحه جدیدی برای - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خمین استان مرکزی - افزودن کلمات شخصی و سفارشی می‌روید.

تنها با همین چند مرحله، غلط یاب املایی فارسی در کروم فعال می‌شود و می‌توانید در ادیتور از آن استفاده کنید. اگر یک کلمه را اشتباه تایپ کنید، زیر آن یک خط - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خمین استان مرکزی - قرمز رنگ قرار می‌گیرد. با کلیک راست روی این کلمه اشتباه، یک منو باز می‌شود که در بالای آن املای صحیح کلمه به چشم می‌خورد که با کلیک روی آن، - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خمین استان مرکزی - جایگزین کلمه اشتباه می‌شود.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خمین استان مرکزی

علاوه بر این خط قرمز، زیر برخی کلمات یک خط خاکستری رنگ هم احتمالا ظاهر می‌شود که نوع دیگری از اشتباهات را مشخص می‌کند. این خط مربوط به نیم‌فاصله یا فضای اضافه بین کلمات می‌شود که با کلیک راست روی آن‌ها، یک منو با املای صحیح در برابرتان قرار می‌گیرد.

با نمایش این خطوط زیر کلمات، در هنگام - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خمین استان مرکزی - نوشتن یک متن کمتر با مشکلات مواجه می‌شوید و میزان غلط‌های املایی شما به کمترین میزان ممکن می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone