🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18945.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ پنج موبایل میان‌رده از جمله A52 و A72 را ماه آینده معرفی می‌کند

سامسونگ در حال آماده‌سازی پنج گوشی میان‌رده جدید برای معرفی و عرضه آن‌ها به بازارهای مختلف است. سامسونگ به تازگی از طریق وب‌سایت هند خود، صفحه پشتیبانی گوشی‌های گلکسی F12 و F62، دو گوشی هوشمندی ...

سامسونگ در حال آماده‌سازی پنج گوشی میان‌رده جدید برای معرفی و عرضه آن‌ها به بازارهای مختلف است.

سامسونگ به تازگی از طریق وب‌سایت هند خود، صفحه پشتیبانی گوشی‌های گلکسی F12 و F62، دو گوشی هوشمندی که گویا با همکاری فروشگاه «فلیپ‌کارت» عرضه خواهند شد را فعال کرده. به نظر می‌رسد این دو گوشی به زودی به بازار عرضه خواهند شد.

با توجه به اینکه صفحه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نی ریز استان فارس - پشتیبانی گلکسی F12 در اواخر دسامبر سال ۲۰۲۰ در وب‌سایت سامسونگ هند ایجاد شد، به احتمال زیاد این گوشی در انحصار هند باقی خواهد ماند اما مدل‌های دیگر سری M و A که مشخصات مشابهی دارند می‌توانند در بازارهای بیشتری از جمله - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نی ریز استان فارس - ایران عرضه شوند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نی ریز استان فارس

همچنین انتظار می‌رود این دو گوشی پس از عرضه در ماه فوریه از طریق شرکت تجارت الکترونیکی هندی فلیپ‌کارت به فروش برسند. این احتمال وجود دارد که یک نسخه تقریبا مشابه با گلکسی F12 با نام گلکسی M12 پس از عرضه از طریق آمازون هند وارد بازار جهانی شود. در ادامه باید به این نکته اشاره - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نی ریز استان فارس - کرد که صفحه پشتیبانی گلکسی M02 هم در وب سایت سامسونگ تایلند فعال شده است.

صفحه پشتیبانی چند گوشی دیگر از سری A توسط سامسونگ در وب‌سایت‌های متفاوتی فعال شده است. اوایل این هفته صفحه پشتیبانی گلکسی A72 با شماره مدل SM-A725M / DS در وب‌سایت روسیه و پس از آن در وب‌سایت کارائیب به نمایش درآمد. همچنین صفحه پشتیبانی گوشی دیگری تحت عنوان گلکسی A52 که از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند در وب‌سایت اتریش فعال شده است.

پیش از این اعلام شده بود که گلکسی A52 در نسخه پایه و 4G - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نی ریز استان فارس - با قیمتی برابر ۳۶۹ یورو به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دست پیدا خواهد کرد. مدل بعدی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر ۴۲۹ یورو خواهد داشت. - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نی ریز استان فارس - همچنین - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نی ریز استان فارس - مدل پایه گلکسی A72 با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر ۴۴۹ یورو خواهد داشت و در نسخه بعدی با - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نی ریز استان فارس - ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۰۹ یورو فروخته می‌شود.

با این وجود می‌توان گفت سامسونگ در حال آماده‌سازی گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی جدیدی است تا به زودی آن‌ها را به بازار عرضه کند. هرچند زمان دقیق عرضه آن‌ها مشخص نشده، به نظر می‌رسد سامسونگ با فعال کردن صفحه‌های پشتیبانی این سری جدید، - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نی ریز استان فارس - ممکن است در ماه فوریه آن‌ها را به صورت رسمی معرفی و عرضه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone